مراسم اختتامیه مسابقات ورزشي دهه فجر كاركنان بانك صنعت و معدن برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشي دهه فجر كاركنان بانك صنعت و معدن برگزار شد

مراسم اختتاميه مسابقات ورزشي دهه فجر كاركنان بانك صنعت و معدن جمعه هجدهم بهمن ماه با حضور دكتر حسين مهري مديرعامل اين بانك برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این مراسم كه با حضور 555 ورزشكار مرد و 123 ورزشكار زن برگزار شد از نفرات و تیم های اول تا سوم مسابقات ياد شده تجلیل به عمل آمد.
در مسابقات دهه فجر امسال ، در رشته بدمينتون سجاد سلوكي ، در رشته تنيس روي ميز سيروس موفق، در رشته شنا كرال سينه صابر استاد محمودي ، در شناي قورباغه عباس خبازي و در رشته شطرنج شهرام ارباب معروف به عنوان نفرات اول رشته هاي انفرادي مردان معرفي شدند.
در رشته هاي انفرادي زنان نيز مژگان ابراهيمي در رشته بدمينتون، سمانه قرباني در رشته شناي كرال سينه، ستاره حسيني فر در رشته شناي قورباغه و گلي پورزند در رشته شطرنج در جايگاه نخست قرار گرفتند.
همچنين در رشته هاي تيمي اين مسابقات، در رشته واليبال مردان تيم شعبه كرج و در واليبال زنان تيم چابك مقام نخست را كسب كردند.
در رشته فوتسال مردان تيم توسعه سيستم ها و در رشته فوتبال حبابي زنان نيز تيم توسعه ملي رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.
در ادامه اين رقابت های ورزشی در مسابقات فوتبال دستی مردان که با حضور 36 تیم مشتمل بر 72 نفر از همکاران ستاد و شعب برگزار گردید، پس از برگزاری 108 رقابت، تیم سردار قهرمان ها( جعفر حیدری و مجید مردانی) حائز رتبه برتر شدند.
گفتني است، اين مسابقات هر ساله همزمان با دهه مباركه فجر در بانك صنعت و معدن برگزار مي گردد و در پايان از نفرات اول تا سوم در رشته هاي ورزشي مختلف تقدير بعمل آمده و جوايزي به آنان اهداء مي گردد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.