رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت از فراهم شدن زیر ساختی برای نشان دادن سوابق کسب و کارهای الکترونیکی دارای نماد اعتماد الکترونیکی خبر داد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
امکان رصد نحوه شکایتها از کسبوکارهای الکترونیک برای مشتریان فراهم شد
امکان رصد نحوه شکایتها از کسبوکارهای الکترونیک برای مشتریان فراهم شد
به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از فارس،علی رهبری امروز در نشست خبری با اشاره به فراهم شدن زیر ساختی برای نشان دادن سوابق کسب و کارهای الکترونیکی دارای نماد اعتماد الکترونیکی گفت: براساس این زیر ساخت امکان نمایش تعداد شکایات رسیدگی نشده مشتریان و همچنین مدت زمان تاخیر در پاسخگویی به شکایت ها فراهم شده است.
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت افزود: از مزایای این ساختار این است که نحوه عملکرد یک کسب و کار توسط مشتری رصد می شود و مشتری می تواند در خصوص خرید از این سایت بر اساس سوابق ان کسب و کار تصمیم بگیرد.
وی اظهار داشت: امکان رصد این شاخصها از چهارشنبه هفته جاری برای مشتریان کسب و کارهای الکترونیکی فراهم خواهد بود و بر این اساس علاوه بر امکان نظارت حاکمیت ها بر نحوه کسب و کارها، امکان نظارت مشتریان هم فراهم می شود.
رهبری اظهار داشت: بررسی این شاخص ها امکان رتبه بندی کارکردها را فراهم می آورد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
یورو | 626,600 | |
پوند | 734,200 | |
لیر | 17,900 | |
یوان | 79,600 | |
درهم | 158,420 | |
دلار | - |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه تمام | 368,200,000 | |
سکه نیم | 227,000,000 | |
سکه امامی | 395,940,000 |