برگزاری ۷ نمایشگاه بهاره از ۱۴ تا ۲۳ اسفند در تهران

برگزاری ۷ نمایشگاه بهاره از ۱۴ تا ۲۳ اسفند در تهران

رئیس سازمان صنعت استان تهران گفت: ۷ نمایشگاه بهاره برای عرضه کالاهای مورد نیاز شب عید از قبیل کیف، کفش، پوشاک و آجیل و خشکبار و همچنین کالاهای اساسی برگزار می شود.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از فارس یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت استان تهران امروز در نشست خبری با اشاره به طرح های تنظیم بازار شب عید گفت: یکی از طرح های ما طرح تنظیم بازار سیب و پرتقال شب عید است که برای این منظور در مجموع ۷ هزار تن سیب و پرتقال در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان صنعت استان تهران افزود: حدود ۵ تا ۶ هزار تن پرتقال مازندران تهیه شده که این پرتقال ها در سردخانه های استان مازندران نگهداری می شود و در زمان مناسب برای توزیع در شب عید به تهران منتقل می شود.
وی افزود: همچنین ۳ هزار تن سیب از محل تولیدات شهرستان دماوند تامین شده و برای توزیع در شب عید به تهران منتقل می شود.
وی افزود: سیب و پرتقال شب عید از طریق سازمان میادین میوه و تره ، برخی فروشگاه های زنجیره ای و همچنین برخی واحد
های صنفی میوه و تره بار توزیع می شود.
صادقی اظهار داشت: قیمت توزیع سیب و پرتقال تنظیم باز عید در هفته سوم اسفندماه از طریق ستاد تنظیم بازار اعلام خواهد شد.
وی همچنین در رابطه با برگزاری نمایشگاه های بهاره گفت: ۷ نمایشگاه بهاره برای عرضه کالاهای مورد نیاز شب عید از قبیل کیف، کفش، پوشاک و آجیل و خشکبار و همچنین کالاهای اساسی برگزار می شود.
صادقی اظهار داشت: در غرفه کالاهای اساسی مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن نباتی، شکر، محصولات شوینده و بهداشتی، گوشت قرمز منجم عرضه می شود که کالاهای اساسی با قیمت مصوب و سایر کالاها مثل شوینده ها با تخفیف ۵ تا ۱۰ درصدی نسبت به قیمت درج شده روی کالا عرضه می شود.
وی گفت : این نمایشگاه ها در تهران از ۱۴ تا ۲۳ اسفند در تهران برپا و در شهرستان های استان تهران براساس نیاز آن شهرستان در زمان خاص خود برگزاری می شود البته اعلام شده که در هر شهرستان یک نمایشگاه برگزار شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.