تقدیر عضو هیات مدیره از خدمات بیمارستان بانک ملی

تقدیر عضو هیات مدیره از خدمات بیمارستان بانک ملی

عضو هیات مدیره بانک ملی از خدمات بیمارستان این بانک به ویژه در روزهای جاری تقدیر کرد و گفت: بدون شک جانفشانی ها و تلاش های همه کارکنان بیمارستان در دوره فراگیری کرونا در ذهن همه ما خواهد ماند.

به گزارش دیوان اقتصاد، مسعود خاتونی در دیدار با مسئولان بیمارستان بانک با بیان این که اضطراب، تلاش و خدمات پرستاران، پزشکان، مدیران و سایر کارکنان مراکز درمانی برای همه مردم شفاف و آشکار است، اظهار کرد: امیدواریم با رعایت عمومی و تلاش های کادر درمانی، این ویروس هر چه سریعتر از میان ما برود.
وی افزود: بانک ملی از هیچ تلاشی برای کمک به مجموعه بیمارستان دریغ نخواهد کرد و آمادگی دارد همه امکانات لازم را در اختیار آن قرار دهد.
حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد بیمارستان طی دوره های اخیر به ویژه از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون، گفت: همه کارکنان بیمارستان و کادر درمانی، شبانه روزی در خدمت بیماران هستند و تا بهبودی کامل در کنار آنها خواهند بود.
در این دیدار که دکتر بینا منتظر رئیس بیمارستان بانک ملی نیز در آن حضور داشت، لوح تقدیری به مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک اهدا شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.