تدبیر جدید برای اجرای بهتر سیاست فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در بانک کشاورزی

تدبیر جدید برای اجرای بهتر سیاست فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در بانک کشاورزی

بانک کشاورزی در اجراي مصوبه اخير ستاد مقابله با كرونا وبخشنامه سازمان اداري واستخدامي كشور در باره طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ،افزايش ايمني وسلامت محيط كار وتعامل غير حضوري با مشتريان با هدف حفظ سلامتی مشتریان و کارکنان، امکان ارائه خدمات بانکی در چارچوب مقررات از طریق تماس تلفنی با شعب و مدیریت ها و یا ارسال پست الکترونیکی را تدوين وبه شعب ابلاغ کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بر اساس اين بخشنامه تمام شعب و مدیریت های بانک کشاورزی در سراسر کشور علاوه بر ارائه خدمات حضوری، برای انجام امور بانکی در چارچوب مقررات پاسخگوی تماس های تلفنی و پیام های الکترونیکی مشتریان خواهند بود.
این گزارش می افزاید: اداره كل روابط عمومي وهمكاري هاي بين الملل بانك كشاورزي از هموطنان عزیز درخواست کرد برای انتقال پول نقد و اموری که قابلیت انجام غیر حضوری دارد به شعب بانک ها مراجعه نکنند و از طریق ابزارها و سامانه های بانکداری الکترونیکی ، تماس تلفتی و یا ارسال پست الکترونیکی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
شایان ذکر است انجام فعالیت‌ها و خدمات بانکی متوقف نخواهد بود وکارکنان بانک کشاورزی در خطیرترین شرایط با همدلی و تلاش آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند لیکن انتظار می رود،مشتریان نیز با استفاده بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک و بهره مند شدن از تمهیدات اخیر بانک کشاورزی با حضور کمتر در شعب،خادمان خود را یاری کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.