ايجاد و توسعه طرح خدمت با هدف ارتقاء كيفيت خدمات بانكی

ايجاد و توسعه طرح خدمت با هدف ارتقاء كيفيت خدمات بانكی

منصور يوسفی نيا معاون برنامه ريزی و فناوری ضمن بيان اين مطلب افزود : بانک صنعت و معدن به منظور افزایش سرعت و سهولت در دسترسي به خدمات بانکی و بهبود خدمت رسانی به مشتريان اقدام به راه اندازی طرح خدمت با همکاری بانک شهر نموده است.

به گزارش دیوان اقتصاد، با راه اندازی این طرح، امکان همکاری مشترک دو بانک در بهره گیری از فناوری اطلاعات جهت ارائه خدمات بانکی متقابل به مشتریان هردو بانک فراهم شده است.
وي بيان داشت : مشتریان بانک صنعت و معدن می توانند در کلیه شعب در سطح کشور از دو سرویس وصول چک های عادی هر دو بانک تا سقف دو ميليارد ريال و عملیات واریز وجه به حسابهاي متمركز تا سقف 328 میلیون ريال با رعايت ضوابط و مقررات بانك مركزي استفاده نمايند.
مهندس يوسفي نيا در اين خصوص گفت: اجرای این طرح یکی از رخداد های مهم در حوزه استقرار بانكداري الكترونيكي است و زمینه ساز ایجاد شبکه بین بانکی خواهد بود. به عبارت دیگرشعب قادر به پذیرش مشتریان هر دو بانک بوده و گام مهمی جهت دسترسي آسان مشتریان به پایانه های خدمات بانکی خواهد بود.
وي همچنين اضافه كرد این خدمت با استفاده بهینه از ظرفیت مشترک شعب بانک صنعت و معدن و بانک شهر به منظور صرفه جویی و کاهش هزینه های سرمایه گذاری در زمینه توسعه فیزیکی بانک ها ایجاد و اجرا شده است. همچنين واريز به حساب و دريافت چك هاي هردو بانك بصورت لحظه اي از مزایای اين طرح مي باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.