رییس اداره حقوقی موسسه ملل معرفی شد

رییس اداره حقوقی موسسه ملل معرفی شد

مراسم معارفه سجادی به عنوان رئیس اداره کل حقوقی با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین، روسای ادارات کل، مشاورین مدیرعامل و اعضای شورای حقوقی موسسه برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد,مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در این مراسم ابراز امیدواری کرد: با عنایت خداوند متعال و لطف ائمه اطهار علیه السلام و توجه ویژه مردم به رعایت مسائل بهداشتی از شر ویروس منحوس کرونا به سلامتی عبور خواهیم کرد و به شرایط عادی بازخواهیم گشت.
وی در ادامه این مراسم خطاب به رییس جدید اداره کل حقوقی گفت: در روند رسیدگی به پرونده های حقوقی حفظ شان و آبروی افراد باید مدنظر قرار گرفته و تلاش شود تا از ارجاع پرونده ها به مراجع قضایی خودداری گردد چرا که در شرایط حاضر و حجم پرونده ها به عنوان یک وظیفه باید از ارجاع پرونده جدید به مراجع قضایی کاسته شود و در تعامل با بدهکاران پرونده ها حل و فصل و مختومه گردد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود از جعفرپور معاون اداره کل حقوقی که حدود ده ماه با حفظ سمت سرپرستی اداره کل حقوقی را نیز عهده دار بودند تقدیر و تشکر کرد.
شایان ذکر است حسنعلی سجادی رئیس اداره کل حقوقی دارای مدرک دکترا در رشته حقوق تجارت بین الملل و حقوق جزا هستند و پیش از این نیز در بانک صادرات ایران مشغول به فعالیت بوده و دارای سوابق و تجارب ارزشمند کاری هستند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.