پیام تسلیت مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت درگذشت مدیرعامل بانک مسکن

پیام تسلیت مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت درگذشت مدیرعامل بانک مسکن

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت درگذشت مدیرعامل بانک مسکن پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در پیام تسلیت سید امین جوادی آمده است:

انا لله وانا الیه راجعون

باقلبی آکنده از خزن واندوه ضایعه دردناک در گذشت همکار ارجمند شبکه بانکی مرحوم دکتر رحیمی انارکی مدیرعامل فقید بانک مسکن که سالیان متمادی در سنگرهای مختلف اقتصادی منشأ خیر و برکت برای کشورمان بوده موجب تاثر و تاسف فراوان اینجانب، اعضای هیات مدیره و کارکنان موسسه اعتباری ملل گردید.
وی مدیری فرهیخته، کوشا و خادم به مردم بودند که لحظه ای از هدف خدمت به مردم باز نایستادند و با سعی و تلاش و ارائه برنامه های مدون همواره به دنبال تسیهل انجام امور هموطنان و کارکنان کوشای شبکه بانکی بود.
مرحوم انارکی با وجود فداکاری های کادر پزشکی و درمانی در مسیر ابتلا به کوید ١٩به خیل همکاران خدوم بانکی که جانشان را برای خدمت به مردم عزیزمان در دوران شیوع بیماری کرونا از دست دادند پیوست.
اینجانب به نمایندگی از هیات مدیره و کارکنان موسسه اعتباری ملل ضایعه فقدان این عزیز از دست رفته را به محضر مقام معظم رهبری، کارکنان شبکه بانکی، مدیران و کارکنان بانک مسکن و خانواده معزز ایشان صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم شمیم روح بخش بهشتی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم و امیدوارم مجموعه خدمات شایان ایشان موردرضای حق تعالی واقع و مسیر حرکت آن مرحوم با شتاب بیشتری ادامه یابد.

سید امین جوادی؛ مدیرعامل موسسه اعتباری ملل




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.