وام یک میلیون تومانی ۵ میلیون جامانده، آخر هفته واریز می‎شود

وام یک میلیون تومانی ۵ میلیون جامانده، آخر هفته واریز می‎شود

دوشنبه, آوریل 27, 2020 - 10:30 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

وزیرکار با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا پایان این هفته به ۵ میلیون و ۱۸۳ هزار خانوار باقی مانده که پیامک‌های آنها دریافت شده است، نیز این تسهیلات ارائه شود گفت:حدود ۵۰ هزار میلیارد به شرط حفظ اشتغال موجود در اختیار بنگاه ها قرار خواهد گرفت.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، محمد شریعتمداری، وزیر کار در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران و کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌ها با بیان اینکه ملت ایران در مقابل تهدیدها مقاومت بالایی دارد و می‌تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند، اظهار داشت: در جریان شیوع کرونا 1380 مرکز با همکاری 8 هزار و 940 نفر از همکاران در حال تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم هستند که تا به حال 12 میلیون و 855 هزار عدد ماسک توسط سازمان فنی و حرفه‌ای تولید شده است. همچنین 333 هزار و 187 تولیدکننده موفق به تولید 326 هزار و 693 عدد سایر اقلام بهداشتی و بیمارستانی شده اند.

شریعتمداری همچنین با اشاره به پیش بینی‌ها مبنی بر رشد اقتصادی منفی 10درصدی در منطقه گفت: در سایر مناطق جهان نیز رشد اقتصادی منفی خواهد شد که طبیعی است ایران هم از این شرایط متأثر باشد بر این اساس لازم است تمام تلاش خود را برای حفظ و بهبود شرایط اقتصادی و تولید به کار بگیریم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.