معاون فنی بیمههای غیرزندگی بیمهکوثر بههمراه مدیران فنی شرکت از سرپرستی استان تهران بازدید کردند.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
جهش خدمات بیمهگری با رویکرد نواوری خدمات و رضایت ذینفعان
جهش خدمات بیمهگری با رویکرد نواوری خدمات و رضایت ذینفعان
به گزارش دیوان اقتصاد، ابوالفضل آقادادی در این بازدید با کارکنان، روسای شعب و مدیر سرپرستی استان تهران دیدار و گفتوگو کرد و ضمن پیگیری روند تفویض حدود اختیارها و مجوزها به سرپرستی استان تهران و چگونگی روند تسهیل فرایند صدور و خسارت، بر رسیدگی به مسایل نمایندگان، ارزیابان خسارت و مشتریان و تعامل بیشتر ستاد و استانها تاکید کرد.
وی جهش خدمات بیمهگری با رویکرد نواوری خدمات و رضایت ذینفعان را شعار معاونت فنی بیمههای غیرزندگی در امسال دانست و گفت: رعایت اصول پاسخگویی، تکریم اربابرجوع و رضایت مشتری از جمله موضوعهایی است که باید سرلوحه توجه و برنامهریزی همکاران در ستاد، سرپرستیها، شبکه فروش و همه کارکنان قرار گیرد چون این امر کمک شایانی به پیشرفت شرکت خواهد کرد.
معاون فنی بیمههای غیرزندگی بیمهکوثر با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته فنی در سرپرستی استانها، تصریحکرد: ارزیابی، تسهیل و تسریع در پرداخت خسارتها و توجه به شبکه فروش و رضایت مشتریان در تمامی بخشهای فنی مدنظر قرار گیرد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
یورو | 655,710 | |
پوند | 761,900 | |
لیر | 19,050 | |
یوان | 84,500 | |
درهم | 167,000 | |
دلار |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه تمام | 384,950,000 | |
سکه نیم | 238,000,000 | |
سکه امامی | 412,960,000 |