دریافت دو وام قرض‌الحسنه با طرح ۲ در یک

دریافت دو وام قرض‌الحسنه با طرح ۲ در یک

در چارچوب طرح دو در یک بانک قرض الحسنه مهر ایران می‌توانید به‌پشتوانه حساب خود دو بار وام قرض‌الحسنه دريافت کنيد. در اين طرح، افراد مي‌توانند با افتتاح حساب در بانک مهر ايران و تكميل موجودي آن، تا ۱۰۰ درصد مبلغ افتتاحي خود را بدون ضامن وام‌قرض‌الحسنه دريافت كنند.

به گزارش دیوان اقتصاد، ویژگی اين طرح دريافت دو بار وام قرض‌الحسنه با يک بار افتتاح حساب، است. وام اول با کارمزد يک درصد و وام دوم به ميزان امتياز مشتري با كارمزد چهار درصد پرداخت مي‌شود.
وام اول یک روز پس از تشکیل پرونده به مشتری پرداخت می‌شود. مبلغ اين وام به انتخاب مشتري و حداکثر تا ۱۰۰ درصد مبلغ سپرده افتتاحي است. تعداد اقساط نيز به انتخاب مشتري و تا سقف ۶۰ ماه قابل افزايش است. براي پرداخت اين وام به صاحب سپرده، نيازي به ارائه ضامن نيست و کارمزد اين بانك نيز تنها يك درصد است.

کم و کیف دریافت وام دوم چگونه است؟

مبلغ وام دوم نیز بر اساس میانگین باقی‌مانده سپرده افتتاحي مشتري و بازپرداخت اقساط ماهانه وام اول تعيين مي‌شود و تعداد اقساط آن تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتري قابل افزايش است. دريافت اين وام نياز به ارائه ضامن معتبر دارد و کارمزد آن تنها ۴ درصد است. حداکثر مبلغي که به‌عنوان وام دوم قابل پرداخت است، براي هر نفر از محل منابع بانک ۲۰۰ ميليون ريال است.
برای مثال در صورتی که شما مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در سپرده ويژه اجتماعي بانک قرض‌الحسنه مهر ايران واريز کنيد، در کوتاه‌ترين زمان ممكن و حداكثر يك روز، شخصاً مي‌توانيد بدون نياز به ضامن، مبلغ ۹۵ ميليون تومان با اقساط قابل انتخاب از دو ماه تا ۶۰ ماه و كارمزد يك درصد دريافت كنيد. در اين حالت شما مي‌توانيد بعد از بازپرداخت اقساط و تسويه وام اول، از تسهيلات مرحله دوم بانك معادل امتياز حاصله از پنج ميليون تومان باقي‌مانده به‌علاوه بازگشت اقساط وام ۹۵ ميليون توماني مطابق ضرايب سياست اعتباري مرتبط با سال مورد نظر و ضوابط و مقررات جاري بانك مهر ايران بهره‌مند شويد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.