مشتریان خرد، مشتریان ماندگاری برای بیمه‌ها هستند

مشتریان خرد، مشتریان ماندگاری برای بیمه‌ها هستند

شعبه نوشهر بیمه سرمد با رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد و مدیران استانی بانک صادرات رسما افتتاح شد.

به گزارش دیوان اقتصاد،شعبه بیمه سرمد در شهرستان نوشهر با حضور دکتر مجتبی کاتب، رئیس هیئت مدیره این شرکت، حاتم معاون مالی و اداری بانک صادرات استان مازندران، سلیمانی معاون حوزه نور، رویان و نوشهر و طالب‌نژاد رئیس حوزه حراست و حفاظت بانک صادرات استان افتتاح شد.
مجتبی کاتب در مراسم افتتاح شعبه نوشهر بیمه سرمد گفت: فروش بیمه‌های خرد، باعث بهتر شدن ترکیب پرتفوی شرکت، جذب مشتریان ماندگار و کاهش خسارت‌های بزرگ می‌شود که بسیار پراهمیت است.
رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد با اشاره به اهمیت توجه به فروش بیمه‌های خرد در شبکه فروش گفت: جذب مشتریان بزرگ برای شرکت‌های بیمه اهمیت دارد، اما این مشتریان ماندگار نیستند. مشتریان خرد، مشتریان ماندگار برای شرکت‌ها هستند و به ویژه با ارائه خدمات مناسب و به‌روز، تبدیل به مشتریان وفادار برای ما می‌شوند و برند سرمد نیز در بازار بیمه کشور در میان افراد جامعه بیشتر شناخته می‌شود.
وی آماری هم از فروش بیمه‌های خرد در سه ماهه ابتدایی سال ۹۹ ارائه کرد و افزود: موفق شدیم در فصل بهار میزان فروش بیمه‌های خرد را در شرکت ۲۳ درصد افزایش دهیم.
کاتب در ادامه از مدیریت شعبه نوشهر بیمه سرمد و دیگر شعب شرکت خواست، در جهت گسترش بیشتر شبکه فروش گام بردارند و برای جذب نمایندگان و کارگزاران جدید برنامه‌ریزی و تلاش کنند.
وی ادامه داد: تعامل با بانک صادرات نیز از خواسته‌های من و تمامی اعضای هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت است و شما به باید با تمامی شعب بانک معظم صادرات تعامل ویژه‌ای داشته باشید و روز به روز همکاری‌تان با بانک را که مشتریان ارزشمندی دارد گسترش دهید.
حاتم معاون مالی و اداری بانک صادرات استان مازندران نیز که در مراسم افتتاح شعبه نوشهر بیمه سرمد گفت: بیمه سرمد با پشتوانه بانک صادرات در این سالها قدم‌های بزرگی را برداشته است. تلفیقی از جوانگرایی، تجربه و خوش‌فکری را در مدیریت شرکت به ویژه با حضور دکتر کاتب و مهندس مهدوی شاهد هستیم و موفقیت‌های ویژه‌ای در این شرکت رقم خورده است.
وی افزود: سرمد در سال‌های اخیر توانسته علاوه بر افزایش کمی پرتفوی، در بخش کیفی و ترکیب پرتفوی هم موفق عمل کرده است. من با توجه به برنامه‌ریزی و مدیریتی که در بیمه سرمد حاکم است، چشم‌انداز روشنی را پیش‌روی این شرکت می‌بینم.
معاون مالی و اداری بانک صادرات استان مازندران به همکاری بیمه و بانک هم اشاره کرد و گفت: مثلث توسعه، همکاری بانک، بیمه و بورس است که خوشبختانه این سه، در بیمه سرمد جمع شده است و همین عامل موفقیت بیمه سرمد را تضمین می‌کند.
پس از این مراسم نیز فرصتی شد تا رئیس هیئت مدیره سرمد، نشستی صمیمی با نمایندگان داشته باشد و از نزدیک صحبت‌ها و پیشنهادهای آنان را برای بهتر شدن عملکرد سرمد در استان بشوند و به انتقادهای آنان پاسخ دهد.
حسن طاهری بازرس ویژه مدیرعامل، پژمان نریمانی معاون اجرایی و حمیدرضا کتیرایی مدیریت استانها و شبکه فروش در این سفر استانی، کاتب را همراهی می‌کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.