حضور بانك سرمايه در سومین نمايشگاه بين المللي بورس، بانك، بيمه و خصوصي سازي جزيره كيش

حضور بانك سرمايه در سومین نمايشگاه بين المللي بورس، بانك، بيمه و خصوصي سازي جزيره كيش

یک‌شنبه, نوامبر 6, 2016 - 09:23 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بانك سرمايه به منظور معرفي خدمات، فعاليت ها و دستاوردهاي خود در سومین نمايشگاه بين المللي بورس،بانك، بيمه و خصوصي سازي در جزيره كيش به همراه شركت هاي تابعه حضوري فعال داشت.

به گزارش دیوان اقتصاد ، مديران ارشد اين بانك و شركت هاي تابعه در حوزه بين الملل و بازاريابي با حضور در سومین نمايشگاه بين المللي بورس، بانك، بيمه و خصوصي سازي از غرفه هاي حاضر در نمايشگاه بازديد به عمل آورده و با برخي نهادها و موسسات پولي و مالي داخلی و خارجی رايزني نمودند.
شايان ذكر است كارشناسان اين بانك نيز در محل غرفه، با ارائه اطلاعات لازم، پاسخگوي سوالات بازديدكنندگان اعم ازسهامداران، سرمايه گذاران و مشتريان بانك سرمايه بوده و تازه ترين محصولات اين بانك در حوزه خدمات نوين بانكي از قبيل اینترنت بانک یکپارچه، کارت اعتباری و سپرده سرمایه گذاری طرح ثمر را معرفي نمودند.
گفتني است سومین نمايشگاه بين المللي بورس، بانك، بيمه و خصوصي سازي با هدف معرفي قابليت هاي نهادهاي مالي داخلي و خارجي و توانمندي ها و دستاوردهاي بازار سرمايه، پول و بيمه كشور با حضور مدیرعامل منطقه آزاد کیش و مديران ارشد نهادهاي مالي كشور در روز دهم آبان ماه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي كيش افتتاح شد و پنج شنبه سیزدهم آبان ماه به كار خود پايان داد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.