بررسی راهکارهای تبادلات فنی و تجاری ایران و اندونزی در حوزه سلامت

بررسی راهکارهای تبادلات فنی و تجاری ایران و اندونزی در حوزه سلامت

پنجمین رویداد تجاری مشترک ایران و اندونزی در حوزه سلامت با هدف ایجاد تعاملات فنی و تجاری (صادرات) بین دو کشور از صبح روز دوشنبه ۲۴ آذر ماه آغاز به کار کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایسنا، با حمایت مرکز تعاملات بین‌الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزارت بهداشت جمهوری اندونزی، پنجمین رویداد تجاری مشترک ایران و اندونزی در حوزه سلامت از امروز دوشنبه ۲۴ آذر ماه آغاز شد و تا روز پنج شنبه ۲۷ آذرماه (۱۴ تا ۱۷ دسامبر) ادامه دارد.

این رویداد که در فضای مجازی و با استفاده از پلتفرم‌های رایج برگزار می‌شود، شامل سه برنامه اصلی "نمایشگاه مجازی"، "نشست‌های تجاری (B۲B)" و "سمینارهای تخصصی" در سه محور دارو، تجهیزات پزشکی و خدمات حوزه سلامت است.

محتوای این برنامه که با هدف ایجاد تعاملات فنی و تجاری (صادرات) بین دو کشور تدوین شده است، شامل معرفی و ارائه فناوری‌های پیشرفته دو کشور در زمینه دارو و مواد مؤثره دارویی، پزشکی از راه دور، جراحی رباتیک، کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص کرونا و شتابدهنده‌های دارویی در حوزه زیست‌فناوری است.

بر اساس اعلام ستاد نانو، همزمان با برگزاری فروم تجاری ایران و اندونزی در حوزه سلامت، نشستی با موضوع بررسی قوانین و مقررات ثبت دارو و تجهیزات پزشکی در کشور اندونزی و با حضور مقامات وزارت بهداشت کشورهای ایران و اندونزی برگزار خواهد شد.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.