اتاق بازرگانی ایران، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال ۹۹ را به بانک سامان اهدا کرد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری
موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری
به گزارش دیوان اقتصاد،اتاق بازرگانی ایران، پس از ارزیابی کیفی شاخصهای مدیریت شکایات، بهاء خدمات، سطح رضایتمندی، برندسازی و مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری و برخورد متعهدانه مشتری نسبت به سازمان، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال ۹۹ را به بانک سامان اهدا کرد.
گفتنی است، در سال گذشته نیز، بانک سامان توانسته بود رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان را از استانداری تهران کسب کند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
.
.
.
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
یورو | 655,710 | |
پوند | 761,900 | |
لیر | 19,050 | |
یوان | 84,500 | |
درهم | 167,000 | |
دلار |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه تمام | 384,950,000 | |
سکه نیم | 238,000,000 | |
سکه امامی | 412,960,000 |