مشتری مداری ریسمان خوشنامی و اعتبار بانک است

عضو هیات مدیره بانک مسکن:

مشتری مداری ریسمان خوشنامی و اعتبار بانک است

عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی در گفتگو با کارکنان شعب استان خراسان رضوی، مشتری مداری را ریسمان خوشنامی و اعتبار بانک دانست و بر رعایت اصول مشتری مداری تاکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد،سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی در بازدید از مدیریت شعب استان خراسان رضوی و شعب تحت پوشش بر رعایت اصول مشتری مداری تاکید کرد.

سید محسن فاضلیان در جلسه ای که با حضور حسن خطیب زاده مدیر شعب استان خراسان رضوی ، و معاونان مدیریت آن استان برگزار شد به بررسی مستمر فرآیند ها و نتایج ارزیابی عملکرد به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف و برنامه ریزی در جهت تحقق اهداف بخش های مختلف تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، حسن خطیب زاده مدیر شعب استان به ارائه گزارشی از وضعیت استان و اقدامات صورت پذیرفته و توفیقات به دست آمده در این مدیریت پرداخت.

خطیب زاده عنوان کرد: کارکنان استان خراسان رضوی سال ۱۳۹۹ را با شعار ((مدیران جهادگر، کارکنان تلاشگر، سازمان بهره ور)) آغاز کرده و تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات خود را در جهت تحقق این شعار به کار گرفته است.

مدیر شعب استان ادامه داد : در این راستا اقداماتی نظیر طراحی و اجرای برنامه های بازاریابی، راه اندازی مرکز آموزش استاندارد، جابجائی بهینه ۴ شعبه در راستای افزایش بهره وری، تبدیل شعبه استیجاری گلبهار به شعبه ملکی، تجهیز و نوسازی سالن آمفی تئاتر مدیریت و بازسازی شعبه بلوارخیام مشهد صورت پذیرفته است.

مدیر شعب استان در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از کارنامه ارزیابی عملکرد پرداخت و گفت: با برنامه ریزی های صورت پذیرفته و تلاش گروهی کارکنان استان، این مدیریت موفق به تحقق بیش از ۱۲۰درصدی هدف در بخش جذب منابع، ۱۸۵درصدی در بخش کاهش بهای تمام شده منابع، ۱۳۶درصدی در بخش مبلغی صدور ضمانتنامه، ۱۶۱درصدی کارمزد صدورضمانتنامه، ۱۲۰درصدی در بخش تسهیلات اعطائی و تحقق ۱۰۴درصدی هدف وصول نقدی در پایان آبانماه شده است.

براساس این گزارش، سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی در این سفر خود به بازدید از شعب مرکزی مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار دانشجو، بلوار خیام، مرکزی نیشابور، مرکزی سبزوار، پانزده خردادنیشابور، طالقانی سبزوار و عطاملک سبزوار پرداخت و با کارکنان شعب مزبور دیدار و گفتگو کرد و از اقدامات و تلاش های آنها در شرایط سخت کرونائی تقدیر کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.