بازدید رئیس‌کل بیمه مرکزی از شعبه بیمه ایران معین در آبادان

بازدید رئیس‌کل بیمه مرکزی از شعبه بیمه ایران معین در آبادان

بازدید از شعب شرکت‌های بیمه‌ای و برسی فرآیند خدمات دهی و پرداخت خسارت به مردم از وظایف ذاتی نهاد ناظر است.

به گزارش دیوان اقتصاد، همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سالروز دهه فجر، غلامرضا سلیمانی در بازدید از شعبه بیمه ایران معین در آبادان، اظهارکرد: شرکت “ایران معین” به دلیل تمرکز در مناطق آزاد و تجاری سراسر کشور تاثیر مهمی در امر تجارت بین المللی دارد.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اهمیت طرح های نوآورانه در توسعه و همگانی سازی صنعت بیمه، اظهار کرد: این شرکت “طرح مهر ایران معین” را که طرح بسیار موثر و خوبی‌ست که در دوران کرونایی با توجه به شرایط اقتصادی مردم ارائه کرده است.
وی با برشمردن برخی از مزایای این طرح، اعلام کرد: بیمه گذاران طرح یادشده می‌توانند وامی دریافت کنند که به نوعی وام قرض الحسنه محسوب می شود که کارمزد ندارد.
سلیمانی بیان کرد: در حالی که طبق قانون برای بیمه شخص ثالث مبلغ حق بیمه باید بصورت نقد پرداخت شود ولی با این طرح به منظور حمایت از مردم در شرایط سخت کرونایی و رفاه حال آنان اجازه داده شده در قالب اقساط ۱۲ماهه این مبالغ پس از صدور بیمه نامه به بانک پرداخت شود.
بر اساس این گزارش، داریوش محمدی _ مدیرعامل بیمه ایران معین _ نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور رییس کل بیمه مرکزی و هیات همراه در این مراسم، اظهار کرد: ۱۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه بدون ضامن، کارمزد و سود در کمترین زمان برای تسهیلات بیمه شهروندان ساکن درمناطق آزاد در نظر گرفته شده است.
وی افزود: عموم شهروندان ساکن در منطقه آزاد اروند می توانند به شبکه نمایندگان و شعب بیمه ایران معین در آبادان، خرمشهر و ماهشهر مراجعه کنند و با کمترین تشریفات اداری بیمه نامه قبلی خود را با دریافت تسهیلات و به صورت غیر نقدی تمدید کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.