کمک خیرخواهانه مدیریت شعب منطقه مرکز تهران بانک مسکن به مؤسسه خیریه کوثر مشیز

کمک خیرخواهانه مدیریت شعب منطقه مرکز تهران بانک مسکن به مؤسسه خیریه کوثر مشیز

مدیریت شعب منطقه مرکز تهران بانک مسکن ،‌در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی این بانک و کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ، بسته های دانش آموزی ارسالی از سوی اداره کل روابط عمومی بانک مسکن  را به مؤسسه خیریه کوثر مشیز اهدا کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد،مهدی نجاری معاون مدیریت در جلسه ای که با مسئولین مؤسسه داشت ،گفت : نیکوکاری و خدمت به هم نوع ، یکی از صفات عالی و ارزشمند انسانی است . این صفات امری فطری و غریزی است و نیکوکاران از اینکه توانسته اند کار شایسته ای را برای هم نوع خود انجام دهند احساس شادمانی و سرور پیدا می کنند.

بهروز فرامرزی مدیر مؤسسه خیریه کوثر مشیز ضمن تشکر از این اقدام بانک مسکن و کمک به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست ، از مشارکت فعال بانک مسکن در راستای مسئولیت اجتماعی قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش مؤسسه خیریه کوثر مشیز با بیش از ۲۵ سال تجربه به عنوان یک سازمان چند عملکردی ، علاوه بر اعتلای جایگاه و مفهوم خانواده ، به کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای سلامت جامعه ، بالابردن کیفیت زندگی معلولان و کم توانان نیز می اندیشد و در این مسیر ، علاوه بر مراکز شبه خانواده ، مراکز آموزشی پیشرفته ، مراکز درمانی تخصصی و مراکز نگهداری و توانبخشی کم توانان ذهنی را نیز راه اندازی کرده است .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.