بانک ایران زمین به جای شما درخت می‌کارد

اختصاصی دیوان اقتصاد؛

بانک ایران زمین به جای شما درخت می‌کارد

بانک ایران زمین در آستانه ورود به سال جدید، برای حمایت و حفاظت از جنگل‌ها و محیط زیست کشور، پویش جدید خود را با نام پیک زمین آغاز کرد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، بانک ایران زمین بر آن است که در آستانه گذار از سال ۱۳۹۹ به سال جدید، برای حمایت و حفاظت از جنگل‌ها و محیط زیست کشور در پویشی، همراه با تمامی مردم ایران، دین خود را به زمین ادا کند.
این بانک در تلاش برای حفظ محیط زیست با شعار همین یک زمین، قصد دارد تا با آگاهی بخشی به اقشار جامعه، کمک کند تا همگی مراقب طبیعت ایران باشیم. 
بر همین اساس، این آگاهی می‌تواند از جنس خاطره، داستان و یا یک آرزوی شادباش باشد که همه ما با خواندن آن دلیلی و راهی برای مراقبت از زمین پیدا کنیم. 
در انتهای این کمپین علاوه بر اهدای جوایزی به بهترین پست‌ها، به ازای هر پست درختی در نقطه‌ای از خاک ایران زمین کاشته خواهد شد.
بانک ایران زمین از سال ۱۳۹۴ با پیام برای زندگی همین یک زمین را داریم مسئولیت اجتماعی شرکتی خود را حوزه محیط زیست قرار داد.
این دغدغه منجر به راه اندازی پویشی با نام بلوط ایران زمین در راستای آگاهی بخشی نسبت به از بین رفتن جنگلهای بلوط زاگرس در سال ۱۳۹۷ شد.
اکنون نیز این بانک درتلاش است در آستانه ورود به سال نو، سنت پسندیده درخت کاری را به نیابت از مشتریان خود انجام دهد.
بنویس تا کاشته شود
علاقمندان می‌توانند از ۱۹ اسفند تا ۱۳ فروردین داستان، خاطره و یا آرزوی خود را برای زمین در سایت ویرگول به آدرس 
https://virgool.landin.ir/peykezamin/
نوشته و در این مسابقه شرکت کنند.
لازم به ذکر است که به ازای هر پست که با تگ «پیک زمین» نوشته شود، درختی کاشته خواهد شد و به بهترین پست‌ها هم جایزه داده خواهد شد.
برای داوری و اهدای جوایز، معیار موارد زیر است:
۱. گذاشتن تگ «پیک زمین»
۲. انتخاب عنوان مناسب و مرتبط
۲. داشتن نگارش صحیح و جذاب
۳. داشتن خلاقیت در طرح موضوع
۴. استفاده از تصاویر مناسب
۵. افزودن نسخه صوتی پست
جوایز این مسابقه هم عبارتست از: 
نفر اول 8 میلیون تومان، نفر دوم 5 میلیون، نفر سوم 3 میلیون و نفر چهارم تا دهم هر نفر 500هزارتومان
مراحل شرکت در کمپین:
گام اول: در سایت ثبت نام کن و وارد شو
گام دوم: داستان، خاطره و یا شادباش خود را با تگ «پیک زمین» بنویس
گام سوم: درختت را منتشر کن
لازم به ذکر است که به گفته عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین، این بانک از سال ۱۳۹۴ مشارکت در حفظ محیط زیست را به عنوان یک دغدغه داشته و همواره در هیئت مدیره سعی شده نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشیم.
وی همچنین با اشاره به کمپین محیط زیستی بانک ایران زمین با عنوان "پیک زمین" گفت: فرهنگ کاشت درخت و حفاظت از محیط زیست باید به عنوان یک اصل در همه امور زندگی ما حضور داشته باشد، و ما در این کمپین به دنبال این هستیم که نقشی در گسترش این فرهنگ داشته باشیم.
گفتنی است، علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت ویرگول به آدرس https://virgool.landin.ir/peykezamin/ مراجعه کنند.

 
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.