۳ انتصاب جدید در بیمه البرز

۳ انتصاب جدید در بیمه البرز

محسن پورکیانی مدیرعامل شرکت بیمه البرز در احکام جداگانه ای مدیر امور شعب و شبکه فروش، دستیار معاونت بازاریابی و فروش و رییس شعبه تبریز این شرکت را منصوب کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد،در احکام صادره از سوی مدیرعامل بیمه البرز حسن آشیانی به سمت مدیر امور شعب و شبکه فروش،سعید حاجیان به عنوان دستیار معاونت بازاریابی و فروش و محمدرضا جبارزاده به عنوان رییس شعبه تبریز منصوب شدند.

بر پایه این گزارش محسن پورکیانی، مدیرعامل این شرکت در حکم انتصاب مدیر امور شعب و شبکه فروش، تاکید کرده است: انتظاردارم در راستای منافع و مصالح شرکت با حسن تدبیر،‌ بهره‌مندی از توانایی و دانش و با تکیه بر اصول راهبردی و سیاست‌های ابلاغ شده ضمن رعایت ضوابط،‌ اقدامات لازم به منظور ساماندهی واحدهای اجرایی، ‌ارزیابی و بهبود عملکرد، ‌ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای ستادی،‌ پایش و بررسی مستمر عملکرد با استفاده از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات،‌ ایجاد و افزایش همدلی و تقویت تعهد و وفاداری سازمانی و ایجاد انگیزه تلاش و پیشبرد اهداف شرکت معمول گردد.

این گزارش حاکی است، ‌حسن آشیانی پیش از این رییس شعبه تبریز بیمه البرز بود.

بر اساس همین گزارش، مدیرعامل بیمه البرز  در حکم انتصاب سعید حاجیان دستیار معاونت بازاریابی و فروش، تاکید کرده است: انتظاردارم در راستای منافع و مصالح شرکت با حسن تدبیر،‌ بهره‌مندی از توانایی و دانش و با تکیه بر اصول راهبردی و سیاست‌های ابلاغ شده ضمن رعایت ضوابط،‌ اقدامات لازم به منظور ساماندهی،‌ ارتقا و بهبود فرآیندهای موجود و پیشبرد اهداف تعیین شده در حیطه شرح وظایف ابلاغی را به عمل آورید.

این گزارش حاکی است، سعید حاجیان پیش از این مدیر امور شعب و شبکه فروش شرکت بیمه البرز بود.

محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه البرز همچنین در حکم  انتصاب محمدرضا جبارزاده به عنوان رییس شعبه تبریز  هدف از این انتصاب را توسعه متوازن و سودآور پورتفوی با محوریت افزایش سهم بیمه های خرد و ارتقای کیفیت خدمات برشمرد و تاکید کرد: رییس شعب باید با پایش عملکرد شعبه و شبکه فروش تحت سرپرستی، رعایت انضباط مالی،‌ افزایش همدلی، وفاداری، تعهد سازمانی و استقرار و افزایش فرهنگ مشتری‌مداری در پیشبرد اهداف تعیین شده تلاش کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.