شرایط برای دستیابی به توافق خوب و برد_برد فراهم است به شرطی که غربی ها جدیت داشته باشند

شرایط برای دستیابی به توافق خوب و برد_برد فراهم است به شرطی که غربی ها جدیت داشته باشند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شرایط برای دستیابی به توافق خوب و برد_برد فراهم است به شرطی که غربی ها جدیت داشته باشند.

به گزارش دیوان اقتصاد ،محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با  خانه ملت، در تشریح نشست روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با باقری، معاون سیاسی وزارت امورخارجه و رئیس تیم مذاکره با اعضای ۱+۴، گفت: دیروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص روند مذاکرات گزارش داده شد و به سوالات نمایندگان پاسخ داده شد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باقری کنی روند مذاکرات را مثبت ارزیابی کرد و بر حسن نیت و جدیت جمهوری اسلامی ایران تاکید و اضافه کرد که تابحال هیچ گفتگوی مستقیمی با آمریکایی ها نداشته ایم.

وی ادامه داد: بر اساس آنچه از مباحث مطروحه در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، می توان جمع بندی کرد در شرایط موجود اساسا نتیجه داشتن و مابه ازای عینی مذاکره مستقیم با آمریکا روشن نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین با وجود مثبت و روبه جلو بودن روند مذاکرات، هنوز مسائل مهمی باقی مانده که باید بر سر آن مذاکره و توافق شود.حق ایران است که تمام تحریم ها لغو شود لیکن تا به امروز حریف لغو بخشی از آنها را پذیرفته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  خاطرنشان کرد:مجموعه قراین و شواهد و واقعیت ها از جمله برگه هایی که جمهوری اسلامی ایران در دست دارد نشان می دهد شرایط برای یک توافق خوب و برد- برد آماده است به شرط اینکه غربی ها هم حسن نیت و جدیت داشته باشند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.