دیدار عضو هیات مدیره بانک ملی و معاون وزیر نفت

دیدار عضو هیات مدیره بانک ملی و معاون وزیر نفت

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی روز گذشته در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در غرفه بانک ملی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، در نشست مشترک حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، زمینه‌های ارتقای سطح همکاری های دو جانبه را بررسی و در راستای تقویت روابط و استفاده از ظرفیت‌های متقابل گفت و گو کردند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این دیدار با بیان اینکه دو طرف ظرفیت های مناسبی برای گسترش روابط و همکاری های دوجانبه دارند، افزود: تقویت مناسبات و تعاملات دوجانبه زمینه ای برای ارتقای سطح همکاری ها برای توسعه صنعت نفت نیز خواهد بود.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که حضور و نقش بانک ملی ایران در توسعه پروژه های بالادستی و پایین دستی صنعت پتروشیمی با اهمیت است، اظهار داشت: حمایت های گسترده و ابزارهای تأمین مالی بانک ملی ایران می‌تواند زمینه ساز توسعه صنعت نفت و پروژه های صنایع پتروشیمی باشد.

در این نشست بر ادامه مذاکرات در بخش‌های مختلف تأکید شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.