طی مراسمی با حضور مسئولان حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک سپه، مهدی ارکونتن، معاون تبلیغات و تشریفات ادارهکل روابط عمومی و مدیریت برند این بانک معارفه شد.
معاون روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه معارفه شد
معاون روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه معارفه شد
به گزارش دیوان اقتصاد،مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک سپه در این مراسم با قدردانی از تلاشهای همکاران سابق تبلیغات این ادارهکل گفت: ارکونتن از نیروهای جوان، خوشفکر و علاقه مند به اعتلای برند بانک سپه است و امیدوارم با همراهی و تلاش مجموعه روابط عمومی شاهد آغاز فعالیتهای نو و نتایج ماندگار در این حوزه باشیم.
سید علیرضا هاشمی ضمن آرزوی توفیق برای معاون تبلیغات و تشریفات ادارهکل روابطعمومی و مدیریت برند بانک سپه، ابراز اطمینان کرد: این ادارهکل با تکیه بر نیروهای متخصص و متعهد در ادامه روند موفقیتهای درخشان گذشته خود با انسجام و استفاده از توانمندیهای تمام همکاران به یکی از روابط عمومیهای برتر در کشور تبدیل خواهد شد.
در ادامه این مراسم رضا همدانچی، رئیس اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند نیز ابراز امیدواری کرد با همکاری معاون جدید تبلیغات و تشریفات و کارکنان زیرمجموعه گامی بلند در پیشبرد اهداف بانک و رسالتهای اداره کل روابط عمومی برداشته شود.
در پایان ارکونتن، ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیران عالی بانک سپه، گفت: از فرصت پیشآمده برای انجام مطلوب مسئولیت، تقویت انگیزه و دلگرمی همکاران بهره خواهم برد و از تمام ظرفیتهای اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بهمنظور اعتلای جایگاه بانک سپه استفاده خواهم کرد.
بر اساس این گزارش مراسم معارفه معاون تبلیغات و تشریفات ادارهکل روابطعمومی و مدیریت برند بانک سپه با حضور سید علیرضا هاشمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمدرضا سراجیپور، رئیس ادارهکل حوزه مدیریتعامل و هیئتمدیره، رضا همدانچی، رئیس ادارهکل روابطعمومی و مدیریت برند و روسای دوایر این اداره کل، مهدی ارکونتن، برگزار شد.
شایان ذکر است ؛ مهدی ارکونتن دانشآموخته مقطع کارشناسی روابط عمومی، کارشناسی ارشد علوم ارتباطات و دانشجوی مقطع دکتری علوم ارتباطات (نگارش رساله) و مدرس سواد رسانهای است که کتاب «نقش سواد رسانهای در مصرف پیام تبلیغی» را هم به رشته تحریر در آورده است.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد