بیمه جامع زندگی پارسیان یک و تیر چندنشان

بیمه جامع زندگی پارسیان یک و تیر چندنشان

بیمه فاکتوری برای مدیریت ریسک در تمام جنبه‌های زندگی یک فرد و یا یک سازمان است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اخبارپول، در مسیر زندگی و شغلی همه ما ریسک‌هایی وجود دارد که برای بعضی از آنها تدابیری اندیشیده و برای برخی از آنها به دلیل نبود راه‌حل مناسب و یا عدم آگاهی ما از آنها، برنامه‌ای نداشته‌ایم.

بیمه زندگی محصولی است که ریسک‌هایی را در زندگی ما پوشش می‌دهد که به برخی از آنها تاکنون حتی فکر هم نکرده‌ایم. مخاطرات بسیاری چون هزینه پزشکی ناشی از یک حادثه، نقص عضو، امراض خاص و حتی حمایت مالی از خانواده‌مان در صورت عدم حضور ما که شاید درصد پایینی از امکان وقوع را داشته باشد، اما قطعا میزان احتمال وقوع آن صفر نیست.

برهمین اساس، بیمه‌ زندگی قراردادی بین شرکت بیمه (بیمه‌گر) و بیمه‌گزار است که در آن، افراد با توجه به نوع قرارداد تا زمانی مشخص، متعهد به پرداخت حق‌بیمه (مبلغی که توسط بیمه گزار تعیین می‌شود و غالبا در اقساط بلندمدت است) می‌شود و با بروز وقایعی چون مرگ، از کار افتادگی دایم، ابتلا به بیماری سخت و مشخص شده یا احتیاج شخص به مراقبت‌های ویژه پزشکی یا در صورت حیات وی، شرکت بیمه موظف خواهد بود سرمایه بیمه‌شده را به‌طور یکجا یا به‌صورت مستمری به بیمه‌گزار یا به شخص‌ثالثی که وی تعیین کرده، بپردازد.

بیمه زندگی مزایای بسیاری دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به معافیت مالیاتی سرمایه پرداختی شرکت بیمه، دریافت سود تضمینی، امکان دریافت سود مشارکت، امکان گرفتن وام از محل اندوخته بیمه نامه، امکان تعیین استفاده کنندگان یا ذی نفع بیمه‌نامه توسط بیمه‌گزار، امکان بازخرید بیمه عمر زودتر از موعد، امکان خرید بدون محدودیت سنی اشاره کرد.

بیمه زندگی انواع مختلفی دارد از جمله بیمه عمر زمانی، بیمه مستمری، بیمه عمر مانده بدهکار، بیمه جامع آرامش زندگی که افراد باتوجه به نیاز خود می‌توانند اقدام به خرید هرکدام از این نوع بیمه‌نامه کنند.

بیمه نامه جامع آرامش زندگی پارسیان، ضمن ارایه مجموعه کاملی از پوشش‌های بیمه‌ای از قبیل تامین سرمایه در صورت بروز بیش از ۳۰ نوع بیماری مختلف، کاهش اثرات مالی آسیب‌های ناشی از وقوع حوادث، تامین منافع در صورت از کار افتادگی دایم و کامل و کاهش درآمد ناشی از آن و جبران اثرات مالی فوت سرپرست خانواده، امکان سرمایه‌گذاری بخشی از مبالغ پرداختی را برای مشتریان فراهم کرده است. این شرکت همچنین با سهیم کردن مشتریان در بازدهی سرمایه گذاری انجام شده روی اندوخته سرمایه گذاری بیمه نامه ها، اندوخته مطمئنی را برای آنان ایجاد کرده که به صورت یکجا یا در قالب انواع بیمه‌های مستمری به بیمه‌گزار یا ذینفعانی که وی تعیین کرده است، قابل پرداخت خواهد بود.

موارد پوشش بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان
پوشش فوت به هرعلت: درصورت فوت بیمه شده به هر علت در طول مدت قرارداد، سرمایه فوت آن سال، طبق قرارداد در وجه استفاده کنندگان یا وراث قانونی بیمه شده پرداخت می‌شود، این میزان متناسب با انتخاب بیمه گزار و حداکثر معادل ۱۰میلیارد ریال است.

 ۱) پوشش امراض خاص: در این پوشش تکمیلی که از بدو تولد قابل ارایه است، شرکت بیمه پارسیان متعهد می‌شود درصورتی‌که بیمه‌شده، به یکی از انواع بیماری‌های سخت تحت پوشش (بیش از ۳۰ بیماری مختلف) مبتلا شود، معادل سرمایه فوت بیمه‌نامه تا سقف ۵/۱ میلیارد ریال را متناسب با میزان پوشش مورد تعهد در قرارداد، پرداخت کند. این پوشش به دو صورت زیر قابل ارایه است:

گروه بیماری های اصلی: شامل سرطان و تومورهای بدخیم، تومورهای خوش خیم مغزی و نخاعی، سکته قلبی، بای پس عروق کرونر، جراحی دریچه قلب، سکته مغزی، پیوند اعضای اصلی شامل قلب، کلیه‌ها، ریه‌ها، کبد و پیوند مغزواستخوان

گروه بیماری های اصلی و تکمیلی: شامل سرطان و تومورهای بدخیم، تومورهای خوش خیم مغزی و نخاعی، سکته قلبی، بای پس عروق کرونر، آنژیوپلاستی قلب، جراحی دریچه قلب، جراحی آئورت، سکته مغزی، کاهش بینایی عمیق، آلزایمر، وضعیت پایدار نباتی، کما، ناشنوایی ناشی از بیماری، عدم توانی تکلم ناشی از بیماری، فلج اندام ها ناشی از بیماری، MS آسیب تروماتیک مغزی، بیماری عصبی-حرکتی، پارکینسون ایدیوپاتیک، بیماری نورون حرکتی، پیوند اعضای بدن شامل قلب، کلیه‌ها، ریه‌ها، کبد و پیوند مغزواستخوان، پانکراس، روده کوچک، ترمیم صورت، پیوند دست از بازو و پا از زانو، مراحل انتهایی بیماری کلیوی بیماری وخیم کبدی، بیماری مزمن ریوی، سوختگی شدید درجه ۳، دیستروفی عضلانی، پانکراتیت مزمن، آرتریت روماتوئید وخیم

۲) پوشش‌های مبتنی بر وقوع حادثه برای بیمه شده: دریافت سرمایه فوت بر اثر حادثه، در صورتی که بیمه‌شده در طول قرارداد به علت حادثه فوت شود، سرمایه حادثه تعیین شده در همان سال، علاوه بر سرمایه فوت به هرعلت و اندوخته بیمه نامه، به استفاده کنندگان یا وراث قانونی بیمه‌شده پرداخت خواهد شد. میزان سرمایه پوشش فوت در اثرحادثه حداکثر تا ۵برابرسرمایه فوت به هرعلت تا سقف۱۰ میلیارد ریال است. این پوشش از بدو تولد قابل ارایه به بیمه شده خواهد بود.

نقص عضو و از کارافتادگی دایم ناشی از حادثه: در این پوشش اضافی، بیمه‌گر متعهد می‌‌شود در صورت نقص عضو یا از کارافتادگی دایم (اعم از جزیی و کلی) بیمه شده ناشی از حادثه، طی مدت بیمه‌نامه و متناسب با درصد ازکارافتادگی دایم ایشان، تمام یا درصدی از سرمایه مقرر شده این پوشش را به وی پرداخت نماید. حداکثر سرمایه نقص عضو یا از کارافتادگی دایم ناشی از حادثه، معادل سرمایه فوت در اثر حادثه تا سقف ۱۰ میلیارد ریال است.

۳) دریافت هزینه پزشکی در اثر حادثه: با خرید این پوشش درصورت بروز حادثه و آسیب بیمه شده ، هزینه درمانی وی اعم از هزینه های بستری یا سرپایی تا سقف این پوشش، توسط شرکت بیمه پرداخت می‌شود. هزینه پزشکی قابل پرداخت شامل مبلغ صورت حساب درمانی انجام شده تا سقف مورد تعهد بیمه‌گر برای پوشش مربوطه در سال وقوع حادثه است.

۴) دریافت مقرری روزانه بستری شدن در مراکز درمانی در اثر حادثه: چنانچه بیمه شده در طول مدت بیمه نامه در اثر حادثه دچار آسیب شده و برای درمان این آسیب ها ناگزیر به بستری بیش از ۳ روز در مراکز درمانی شود، بابت روزهای بستری مازاد بر ۳ روز از شرکت بیمه غرامت روزانه بستری دریافت می‌کند. در این صورت میزان تعهد شرکت بیمه برای پرداخت غرامت روزانه حداکثر به مدت نود روز ادامه خواهد داشت.

پوشش های مبتنی بر از کارافتادگی دایم و کامل بیمه شده
دریافت سرمایه بیکاری: در صورت از کارافتادگی دایم و کامل بیمه شده در صورتی که بیمه شده به هرعلت (اعم از حادثه یا بیماری) دچار از کارافتادگی دایم و کامل گردد، پس از تایید پزشک معتمد بیمه گر، سرمایه بیکاری مندرج در قرارداد به ایشان پرداخت خواهد شد. حداکثر میزان این پوشش معادل سرمایه فوت به هر علت تا سقف ۱۰ میلیارد ریال است.

دریافت مستمری در صورت از کارافتادگی دایم و کامل بیمه شده، در صورت از کارافتادگی دایم و کامل بیمه شده به هر علت (اعم از بیماری یا حادثه) و پس از تایید پزشک معتمد بیمه‌گر، میزان مستمری مندرج در قرارداد به مدت حداکثر ۱۲ سال در وجه بیمه شده پرداخت می‌شود. میزان مستمری به انتخاب بیمه شده در زمان خرید پوشش می تواند یک تا چهار برابر آخرین حق بیمه پایه پرداختی بیمه نامه باشد.

معافیت از پرداخت کل حـق‌بیمه در اثر از کارافتادگی دایم و کامل بیمه شده: با خرید این پوشش، هرگاه بیمه ‌شده به هرعلت (اعم از  وقوع حادثه یا بروز بیماری) دچار از کارافتادگی دایم و کامل شود، پس از تایید موضوع توسط پزشک معتمد بیمه‌گر،  از پرداخت کل حق بیمه معاف شده و شرکت بیمه متعهد می‌شود تا کل مبلغ حق بیمه را با احتساب تعدیلات سالانه پرداخت کند.

پوشش های مربوط به بیمه گزار بیمه نامه: 
معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کارافتادگی دایم و کامل بیمه‌گزار: موضوع این پوشش ازکارافتادگی دایم و کامل بیمه گزار به علت بیماری یا حادثه می باشد و پس از تایید موضوع توسط پزشک معتمد بیمه‌گر،  از پرداخت کل حق بیمه معاف شده و شرکت بیمه متعهد می‌شود تا کل مبلغ حق بیمه را با احتساب تعدیلات سالانه پرداخت کند.

تداوم بیمه نامه و معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت فوت بیمه گزار: فوت بیمه گزار (به جز استثنائات) در این پوشش مورد بیمه می باشد. ذی نفع بیمه‌گزار فرد حقیقی یا حقوقی است که توسط بیمه گزار تعیین و در صورت فوت ایشان به عنوان بیمه گزار جدید شناخته و تمام وظایف، تعهدات و حقوق بیمه گزار قبلی به استثنای پرداخت حق بیمه به ایشان منتقل می‌شود. در این صورت بیمه‌گر متعهد می‌شود تا حق بیمه را با احتساب تعدیلات سالانه تا سقف مورد تعهد پرداخت کند.

این گزارش می‌افزاید،  بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان با هدف ایجاد آسودگی خاطر برای بیمه‌گزاران ایجاد شده است و پوشش‌های متنوع و متفاوتی را برای آنان در نظر گرفته است. این بیمه نامه در حوزه بیمه‌های زندگی بوده و علاوه بر مزایای فعلی بیمه های عمر و سرمایه گذاری، متناسب با نیاز بازار، مزایا و پوشش‌های بیمه‌ای جدید به آن اضافه شده است.

تعلق سود روزشمار، ارایه پوشش هایی برای بیمه گزار در صورتی که بیمه گزار و بیمه شده دو شخص متفاوت باشند، افزایش سقف پوشش فوت به هر علت و افزایش سقف و تعداد پوشش های امراض خاص از جمله این مزایا هستند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت تخصصی بیمه های زندگی بیمه پارسیان و یا شعب نمایندگی‌ این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.