فروش ۶۴۰ دستگاه خودرو در بورس کالا

فروش ۶۴۰ دستگاه خودرو در بورس کالا

تالار خودرو بورس کالا امروز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه میزبان عرضه و معامله ۵۰۰ دستگاه کارا تک کابین و دو کابین و ۱۴۰ دستگاه کامیون کشنده فاو بود.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از کالا خبر، به این ترتیب بهمن موتور ۲۵۰ دستگاه کارا تک کابین و ۲۵۰ دستگاه کارا دو کابین را در تالار خودرو بورس کالا فروخت و سیباموتور موفق به فروش ۱۴۰ دستگاه کامیون کشنده فاو در این تالار شد.

وانت کارا تک کابین و دو کابین با قیمت پایه معامله شد

جزئیات معامله وانت کارا تک کابین

امروز هر دستگاه وانت کارا تک کابین با همان قیمت پایه ۴۰۷ میلیون تومان در تالار خودرو فروخته شد.

در برابر ۲۵۰ دستگاه عرضه شده وانت کارا تک کابین، ۲۲۳ دستگاه تقاضا شکل گرفت.

تحویل خودرو وانت کارا تک کابین ۳۱ تیر ۱۴۰۲ خواهد بود.

قیمت نهایی وانت کارا تک کابین به رنگ سفید (متعلق به بهمن موتور)، قیمت کشف شده روی تابلوی بورس کالا به اضافه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۹.۶ میلیون تومان سایر هزینه‌های مربوط به پلاک، بیمه و شماره‌گذاری است.

جزئیات معامله وانت کارا دو کابین

امروز هر دستگاه وانت کارا دو کابین نیز با همان قیمت پایه ۴۲۴.۵ میلیون تومان در تالار خودرو فروخته شد.

در برابر ۲۵۰ دستگاه عرضه شده وانت کارا دو کابین، ۱۷۰ دستگاه تقاضا شکل گرفت.

تحویل خودرو وانت کارا دو کابین ۳۱ تیر ۱۴۰۲ خواهد بود.

قیمت نهایی وانت کارا دو کابین به رنگ سفید (متعلق به بهمن موتور)، قیمت کشف شده روی تابلوی بورس کالا به اضافه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۱۴.۲میلیون تومان سایر هزینه‌های مربوط به پلاک، بیمه و شماره‌گذاری است.

کامیون کشنده سیباموتور در بورس کالا فروخته شد

امروز هر دستگاه کامیون کشنده FAW CA۴۱۸۰ با قیمت ۳.۳۹۱ میلیارد تومان در تالار خودرو فروخته شد.

در برابر ۱۴۰ دستگاه عرضه شده کامیون کشنده، ۲۷۷ دستگاه تقاضا شکل گرفت.

تحویل خودرو کامیون کشنده، ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ خواهد بود.

قیمت نهایی کامیون کشنده FAW CA۴۱۸۰ SIBA-TRFAWCA۴۱۸۰-۰۰ تک محور به رنگ سفید (متعلق به سیباموتور)، قیمت کشف شده در تابلوی بورس کالا به اضافه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۱۲.۹میلیون تومان سایر هزینه‌های مربوط به پلاک، بیمه، شماره‌گذاری و ... است.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.