برگزاری دهه ولایت با همدلی و مشارکت مردمی در جزیره کیش

برگزاری دهه ولایت با همدلی و مشارکت مردمی در جزیره کیش

امام جمعه کیش همزمانی جشنواره تابستانی با ایام دهه ولایت را عاملی مهم در رونق گردشگری و حضور گردشگران از اقصی نقاط کشور در جزیره کیش عنوان کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، علیرضا بی نیاز در نشست هماهنگی برگزاری عید سعید غدیر خم که عصر یکشنبه 28 خرداد با حضور مدیرعامل سازمان در دفتر نهاد امامت جمعه کیش برگزار شد، از عید سعید غدیر به عنوان یک نماد شیعی و مذهبی نام برد و گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، این رویداد فرصت مناسبی برای معرفی شخصیت حضرت علی(ع) و واقعه غدیر خم است و با برگزاری مراسم و مناسبت های مذهبی به ویژه دهه ولایت می توان ارادت و محبت به اهل بیت (ع) را ابراز کرد.

بی نیاز با اشاره به این که معرفی جزیره کیش کامل و صحیح نیست افزود: هدف ما از برگزاری جشن ولایت(عید سعید غدیر) معرفی هر چه بهتر کیش به مردم کشور و همچنین سایر نقاط جهان است.

امام جمعه کیش در ادامه سخنان خود اظهار داشت: از لحاظ شکلی، محتوایی و مشارکتی باید تدابیر لازم اندیشیده و برنامه ریزی های مناسبی برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم عید سعید غدیر گفت: برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم حضور همه جانبه مردم، سخنرانان، مداحان، محتواهای متناسب با عید غدیر نقش مهمی را خواهد داشت.

علیرضا بی نیاز عنوان کرد: کارگروهی با حضور نمایندگانی از معاونت های فرهنگی و اجتماعی سازمان و نهاد امامت جمعه، رئیس ستاد نماز جمعه کیش، نماینده هیئت های مذهبی، نمایندگان سازمان از جمله روابط عمومی، شرکت عمران، آب و خدمات، شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه ها، گردشگری سازمان، صدا و سیما، بسیج سپاه کیش، نیروی انتظامی،آموزش و پرورش، دانشگاه ها و بخش خصوصی در راستای برنامه ریزی، هماهنگی و اجرای بخش مهمی از برنامه ها تشکیل شود.

علیرضا بی نیاز در ادامه سخنان خود اظهار داشت: نقش صدا و سیما و رسانه ها در اطلاع رسانی و تبلیغات پیش از برنامه و مشارکت پوشش خبری این رویداد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه کیش با اشاره به اجرای دو پویش شکلی و محتوایی در دهه ولایت اشاره کرد و افزود: نصب پرچم های متناسب با عید غدیر، مزین کردن خودروها، نورافشانی، اطعام غدیر، نصب پوسترهای تبلیغاتی و مواسات از جمله برنامه هایی است که در این پویش اجرا خواهد شد.

وی تقویت حوزه گردشگری به مناسبت دهه ولایت را مهم عنوان کرد و گفت: همزمانی جشنواره تابستانی با ایام دهه ولایت می تواند در رونق گردشگری جزیره کیش نقش مهمی ایفا کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.