کیشوندان صاحب کارت سلامت می‌شوند

کیشوندان صاحب کارت سلامت می‌شوند

سه‌شنبه, ژوئن 20, 2023 - 15:43 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رئیس بیمارستان کیش گفت: صدور کارت سلامت، از برنامه این بیمارستان در جهت ارتقا سلامت و در راستای تحقق شعار" کیش بهشت سلامت" است.

به گزارش دیوان اقتصاد، کامران فردوسی رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با بیان این که کنترل مستمر بر نحوه‌ عملکرد سیستم درمان و ارائه خدمات متناسب به کیشوندان، نیازمند ایجاد یک سیستم هوشمند است؛ تاکید کرد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش درصدد است با توجه به سیاست سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص ارتقاء سطح بهداشت و درمان، کارت سلامت را برای تمامی ساکنان کیش صادر کند.

وی با اشاره به نزدیک به 80 هزار بیمه گذار تامین اجتماعی در جزیره کیش ادامه داد: رایزنی ها با سازمان تامین اجتماعی برای تعیین ضریب k توافقی خدمات بیمارستانی که نه دولتی و نه آزاد است؛ صورت گرفته که عامل مهم در تسریع صدور کارت سلامت و ارائه خدمات شایسته به بیمه شدگان این سازمان است.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اشاره به اخذ موافقت اصولی برای تاسیس بیمارستان در ۲۷ سال گذشته و عدم دریافت مجوز بهره برداری اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی کیش و عدم اختصاص بودجه دولتی به بیمارستان کیش ایجاب می کند که این بیمارستان بتواند با در نظر گرفتن هزینه کرد کیشوندان و اختصاص یارانه از سوی سازمان منطقه آزاد کیش، با ضریب k مختص بیمارستان‌های بخش خصوصی مجوز بهره برداری خود را دریافت کند.

وی با اشاره به برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت این بیمارستان گفت: مهمترین رکن اساسی در اعتلای بیشتر بیمارستان، جلب اعتماد و رضایت ساکنان و گردشگران است که از زمان تصدی در این مسئولیت در شهریور 1401 در دستور کار بیمارستان قرار گرفت.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش ادامه داد: در گام نخست با دعوت از ریاست موسسه ملي تحقيقات سلامت جمهوري اسلامي ايران و کارشناسان این موسسه، ضمن بررسی شاخص های مورد نظر برای ارزیابی بیمارستان، کمی و کاستی های بیمارستان گردآوری شد تا در فاز دوم راه‌حل‌ها و اقدامات اجرایی در راستای افزایش بهره وری و بهینه سازی عملکرد بیمارستان کیش نهایی شود.

کامران فردوسی افزایش 55 درصدی مراجعه به پزشکان عمومی با ثبت 101هزار و 633 مورد در شش ماه دوم سال 1401 نسبت به مدت مشابه در سال 1400 و ضریب 64 درصدی اشغال تخت و رشد نزدیک به 10 درصدی عمل جراحی با ثبت 1626 در این مدت را، گواهی بر اعتماد بیش از پیش مردم به بیمارستان کیش عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از برنامه های بلند مدت بیمارستان، جذب گردشگر سلامت از کشورهای منطقه و تبدیل شدن به یکی از الگوها و قطب های گردشگری سلامت کشور است.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اشاره به گشایش ساختمان جدید اداری به مساحت ۸۷۰ متر مربع و امکان اضافه شدن ۲۴ تخت به بیمارستان بر ضرورت تامین تجهیزات پیشرفته و حضور پزشکان مجرب و متخصص در راستای ارائه خدمات شایسته به ساکنان کیش و گردشگران تاکید کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.