غبارروبی مزار شهدای گمنام کیش 

غبارروبی مزار شهدای گمنام کیش 

پنج‌شنبه, ژوئن 22, 2023 - 14:18 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مزار شهدای گمنام کیش با حضور مدیرعامل سازمان و مسوولان محلی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و روز جهانی مبارزه با مواد مخدر عطر افشانی و غبارروبی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، علیرضا بی نیاز در آئین غبارروبی مزار شهدای گمنام کیش که صبح امروز پنجشنبه یکم تیر در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد جایگاه قوه قضاییه از دیدگاه اسلامی را یکی از مهمترین، حساس ترین و پرخطرترین جایگاه های اجتماعی برشمرد و گفت: نام گذاری این روز در راستای تکریم و ارج نهادن مقام والای قضات، جایگاه و شان قضاوت، ایجاد عدالت در جامعه اسلامی و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا به ویژه شهید دکتر آیت الله علی بهشتی که در فاجعه هفتم تیر به فیض شهادت نائل آمدند صورت گرفته است.

بی نیاز با در ادامه سخنان خود افزود: یکی از افتخارات قوه قضائیه نثار بیش از 300 شهید در دوران دفاع مقدس است و به همین مناسبت در نخستین روز از گرامیداشت هفته قوه قضاییه با گردهمایی در کنار مزار شهدای گمنام کیش با آرمان های آن ها تجدید پیمان می کنیم.

امام جمعه کیش ایجاد آرامش، امنیت و عدالت در جامعه اسلامی را مرهون زحمات شهدا عنوان کرد و گفت: زنده نگه داشتن نام و خاطره شهدایی که در این راه با خدا معامله کرده و به شهادت رسیدند امری واجب و ضروری است و امیدواریم بتوانیم با الگو قرار دادن فلسفه شهادت راه آن ها را ادامه دهیم.

وی افزود: شهدا در وصیت نامه های خود به پشتیبانی، اطاعت و پیروی از ولایت فقیه تاکید بسیار کرده اند و برای ادامه دادن راه آن ها باید در تمامی صحنه ها و سخت ترین شرایط جنگ نظامی، اقتصادی و ترکیبی حضور داشته باشیم و برای حل مشکلات جامعه خدمت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز با اشاره به این نکته که شهدا اهل اراده، صبر و تحمل بودند عنوان کرد: با پیروی از مقام معظم رهبری و دستورات و ارزش های ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود.

بی نیاز با بیان این که سربلندی اسلام در جامعه مرهون خون شهدا و ادامه دادن راه آن ها است افزود: تمام مردم و به ویژه مسوولان مدیون شهدا هستیم و برای داشتن صلاحیت مسوولیت در جامعه اسلامی باید از ویژگی های شهدا برخوردار شویم.

گفتنی است، در این مراسم امام جمعه اهل تسنن به همراه جمعی از مسوولان، مدیران سازمان و شرکت های تابعه، رئیس و کارکنان دادگستری کیش با حضور بر مزار شهدای گمنام و شهید سیدین با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با آرمان های آن ها تجدید پیمان کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.