افزایش پروازها از تهران به مقصد جزیره کیش و بالعکس

افزایش پروازها از تهران به مقصد جزیره کیش و بالعکس

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش از افزایش تعداد پروازها از مقصد تهران – کیش - تهران توسط دو شرکت هواپیمایی "وارش" و "چابهار" در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و کیشوندان خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، عزت اله محمدی با بیان این خبر گفت: با تاکید مدیرعامل سازمان و پیگیری های شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش و همکاری شرکت های هواپیمایی از روز سه شنبه ششم تیرماه یک سورتی پرواز به صورت روزانه از تهران به مقصد کیش و بالعکس توسط "شرکت هواپیمایی وارش" انجام خواهد شد.

محمدی همچنین از افزایش خدمات پروازی توسط "شرکت هواپیمایی چابهار" در این مسیر هوایی همزمان با عید سعید قربان خبر داد و اظهار داشت: این شرکت علاوه بر پروازهای خود نسبت به افزایش یک سورتی پرواز در مسیر تهران – کیش و بالعکس از روز پنجشنبه هشتم تیر اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گفت: شرکت هواپیمایی چابهار از هفته آینده، روزهای یک شنبه نیز در مسیر تهران به مقصد کیش و بالعکس افزایش پرواز خواهد داشت و ساکنان و گردشگرانی که قصد سفر در این مسیر را دارند می توانند از طریق دفاتر و آژانس های هواپیمایی نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

به گفته محمدی در راستای رونق اقتصادی و توسعه گردشگری جزیره کیش رایزنی با مدیران عامل و معاونت های بازرگانی دیگر شرکت های هواپیمایی از جمله کاسپین در حال انجام است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.