تقدیر بخش خصوصی کیش از عملکرد کیش ایر

تقدیر بخش خصوصی کیش از عملکرد کیش ایر

انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش، از تلاش های "شرکت هواپیمایی کیش" در زمینه افزایش ناوگان هوایی و پروازها به مقصد جزیره قدردانی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، این مراسم، عصر روز شنبه سوم تیر، با حضور سعید پورزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان،‌ عزت اله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه ها و علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه، همچنین اعضای انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان جزیره و روسای جوامع صنفی در سالن اجتماعات هتل آرامیس پلاس برگزار شد.

محسن قریب دبیر انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش در این مراسم ضمن قدردانی از پرسنل و کارکنان شرکت هواپیمایی کیش برای ارائه خدمات مطلوب به ساکنان و گردشگران جزیره، همچنین در اولویت قرار دادن پروازهای کیش با بیشترین ظرفیت، نسبت به ماه های گذشته ، حمل و نقل را یکی از حلقه های اصلی بحث گردشگری عنوان کرد و گفت: حیات و ممات این جزیره، در گرو تقویت و توسعه حمل و نقل هوایی می باشد و "کیش ایر" در این امر همیشه پیشگام بوده است.

قریب اظهار داشت: تحولات مثبتی را با حضور تیم مدیریتی جدید در شرکت هواپیمایی کیش شاهد بوده ایم و در حال حاضر، بالغ بر 40 درصد پروازهای جزیره توسط این شرکت انجام می شود.

دبیر انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش تصریح کرد: با توجه به حجم کلان سرمایه گذاری ها در بحث گردشگری کیش به ویژه ساخت هتل، باید برنامه ریزی های مدونی را برای برگزاری رویدادها، اتفاقات، جشنواره های بزرگ و مشوق های سفر در تمامی ایام سال با هدف افزایش چشمگیر ورود گردشگر مد نظر قرار دهیم.

وی در ادامه برقرای پروازهای خارجی به صورت مستمر از کیش به دیگر مقاصد را عامل رقم خوردن اتفاقات خوب برای جزیره برشمرد و عنوان کرد: 55 درصد از کاربری های جزیره کیش، به امر گردشگری اختصاص یافته و این صنعت محور اصلی فعالیتها در این منطقه تعریف شده است، بنابراین رویکرد ما باید بستر سازی و ایجاد زیرساخت برای داشتن شهر گردشگری باشد.

ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش نیز در این مراسم با اشاره به تحریم های صنعت هوانوردی و تشریح مشکلات موجود در توسعه ناوگان کیش ایر گفت: در این فرصت که مسئولیت کیش ایر را عهده دار شدم، به کمک تمامی عوامل شرکت، موفق به افزودن یک فروند ایرباس به خط پروازی کیش و خرید 6 موتور برای تعمیر هواپیماهای زمین گیر شدیم و تعداد ناوگان را از 2 فروند به 10 فروند افزایش دادیم.

وی در ادامه بیان داشت: طبق سیاست ها، برای یک دست شدن ناوگان کیش ایر، فوکر ها را از ناوگان خارج می کنیم و ایرباس دوم به ناوگان اضافه می شود.  

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش افزود: در حال حاضر مسیر دبی به عنوان مقصد خارجی ما به صورت مجدد راه اندازی شده و خواستار همکاری هرچه بیشتر سازمان منطقه آزاد کیش در راستای رشد، ارتقا و توسعه سطح خدمت رسانی شرکت هواپیمایی کیش همچنین برقراری پروازهای بین المللی به مقاصد دیگر هستیم.

رامین کاشف آذر معاون بازرگانی و قائم مقام مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش نیز در این نشست رکن اصلی توسعه گردشگری را توجه ویژه به حمل و نقل هوایی عنوان کرد و گفت: توسعه شبکه پروازی با توسعه اقتصادی ارتباط مستقیم دارد و برای دست یافتن به این هدف، باید به ارتقا شبکه پروازی به ویژه پروازهای بین المللی و ثروت آفرین توجه داشت .

کاشف آذر، برون رفت کیش ایر از وضعیت کنونی را یک مطالبه عمومی برشمرد و گفت:باید با بررسی ابعاد مختلف این موضوع و همدلی بخش خصوصی و دولتی در خصوص توسعه و توسعه خط پروازی کیش به اجماع برسیم.

خرید هواپیما توسط بخش خصوصی از پیشنهاداتی بود که در این مراسم عنوان شد.

گفتنی است در پایان، انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش با اهدا لوح از عملکرد ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش و عوامل این شرکت هواپیمایی قدردانی کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.