برگزاری دوره آموزشی توسعه فرهنگ و آشنایی با مفاهیم راهبردی دیجیتال

برگزاری دوره آموزشی توسعه فرهنگ و آشنایی با مفاهیم راهبردی دیجیتال

دوره آموزشی توسعه فرهنگ و آشنایی با مفاهیم راهبردی  دیجیتال در سندیکای بیمه گران ایران برای اعضای کارگروه شبکه فروش و بازاریابی و کمیته تحول دیجیتال با سخنرانی و تدریس شامی زنجانی برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این جلسه سوری دبیر کارگروه شبکه فروش و بازاریابی، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی بیشتر مدیران سازمانی شرکت های بیمه با مفاهیم کسب و کار دیجیتال دانستند.

وی در ادامه افزود: در این سلسله دوره های آموزشی سعی خواهد شد مدیران شبکه فروش بیشتر با مفهوم تحول دیجیتال و نمودهای آن در کسب و کار شبکه فروش آشنا شوند تا بتوانند با ایجاد زیر ساختها و شرایط رقابت برای شبکه فروش خود بهتر تصمیم بگیرند.

دبیر کارگروه شبکه فروش و بازاریابی با اشاره به فراهم کردن زیر ساخت های لازم گفت: تحول از بالای هرم سازمان شکل میگیرد لذا برای ایجاد هر زیر ساختی می بایست ابتدا مدیران تصمیم گیر و تصمیم ساز با مفاهیم روز دنیای کسب و کار آشنا شوند تا برای زیر مجموعه ها و نمایندگان تحت نظارت وحمایت شان بهتر برنامه ریزی کنند.

گفتنی است، شامی زنجانی از اساتید به نام حوزه فناوری و دیجیتال در کشور می باشند و دارای چندین کتاب و مقاله در همایش های داخلی و خارجی در حوزه های دیجیتال، دانش بنیان، مدیریت دانش و... دارند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.