مدیرعامل بیمه رازی با ابراز رضایت از عملکرد ۳ ماهه شرکت گفت: رقابت در صنعت بیمه سنگین شده و بازاریابی هجومی با مولفههای سودآوری و توسعه در دستور کار ماست.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
بازاریابی هجومی با مولفههای سودآوری و توسعه در دستورکار بیمه رازی
بازاریابی هجومی با مولفههای سودآوری و توسعه در دستورکار بیمه رازی
به گزارش دیوان اقتصاد، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در جمع مدیران شرکت گفت: با قوت و آرامش در جال ارتقاء جایگاه بیمه رازی در بازار بیمهای کشور هستیم. در این راستا قدمهایی برای رفع چالشها برداشته شده، مشکلات احتمالی در آینده پیش بینی شده و با ارائه خدمات بهتر و طرحهای جدیدتر درصدد تولید پرتفو هستیم.
جباری تاکید کرد: رتبه بیمه رازی از میان شرکتهای بیمهای با ارتقا ۴ پلهای از رتبه ۱۲ به رتبه ۸ رسیده است.
به گفته مدیرعامل بیمه رازی مزیت بیمه رازی در ارائه خدمات خوب است و نرخ شکنی برای حفظ بازار در دستور کار ما نیست.
وی با ابراز رضایت از عملکرد ۳ ماهه شرکت تصریح کرد: رقابت در صنعت بیمه سنگین شده و بازاریابی هجومی با مولفههای سودآوری و توسعه در دستور کار ماست.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
.
.
.
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
یورو | 706,200 | |
پوند | 826,120 | |
لیر | 20,550 | |
یوان | 90,400 | |
درهم | 178,760 | |
دلار | 647,000 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه تمام | 423,950,000 | |
سکه نیم | 268,000,000 | |
سکه امامی | 454,980,000 |