بازاریابی هجومی با مولفه‌های سودآوری و توسعه در دستورکار بیمه رازی

بازاریابی هجومی با مولفه‌های سودآوری و توسعه در دستورکار بیمه رازی

مدیرعامل بیمه رازی با ابراز رضایت از عملکرد ۳ ماهه شرکت گفت: رقابت در صنعت بیمه سنگین شده و بازاریابی هجومی با مولفه‌های سودآوری و توسعه در دستور کار ماست.

به گزارش دیوان اقتصاد، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در جمع مدیران شرکت گفت: با قوت و آرامش در جال ارتقاء جایگاه بیمه رازی در بازار بیمه‌ای کشور هستیم. در این راستا قدم‌هایی برای رفع چالش‌ها برداشته شده، مشکلات احتمالی در آینده پیش بینی شده و با ارائه خدمات بهتر و طرح‌های جدیدتر درصدد تولید پرتفو هستیم.

جباری تاکید کرد: رتبه بیمه رازی از میان شرکت‌های بیمه‌ای با ارتقا ۴ پله‌ای از رتبه ۱۲ به رتبه ۸ رسیده است.

به گفته مدیرعامل بیمه رازی مزیت بیمه رازی در ارائه خدمات خوب است و نرخ شکنی برای حفظ بازار در دستور کار ما نیست.

وی با ابراز رضایت از عملکرد ۳ ماهه شرکت تصریح کرد: رقابت در صنعت بیمه سنگین شده و بازاریابی هجومی با مولفه‌های سودآوری و توسعه در دستور کار ماست.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.