انتصاب سرپرست مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان

انتصاب سرپرست مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان

طی حکمی از سوی رییس کل سازمان امور مالیاتی، سرپرست مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان منصوب شد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، سیدمحمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی حکمی، مهدی موحدی بک‏نظر را به عنوان سرپرست مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، منصوب کرد.

در  حکم انتصاب ایشان آمده است:

نظر به تخصص، تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان» منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با سیاست ‏های اقتصاد مقاومتی و اهداف ریاست محترم جمهور در راستای «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاک دستی و فسادستیزی»، «قانون مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور با همکاری، همدلی و همراهی کارکنان توانمند و دلسوز آن مرکز در انجام این ماموریت و سایر وظایف محوله مجدانه بکوشید. همچنین لازم است در دوران تصدی این مسئولیت همواره موارد زیر در اولویت کاری آن مرکز قرار گیرد:

*تدوین و تنظیم مقررات و ضوابط استانداردهای موردنیاز در نظام یکپارچه و فراگیر پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان جهت تصویب در مراجع ذیصلاح.

*توسعه زیرساخت‏ های موردنیاز نظام یکپارچه و فراگیر پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و مدیریات اجرایی طی سامانه مودیان.

*نظارت بر حسن اجرای مقررات، استانداردها، ضوابط و دستورالعمل ‏های نظام یکپارچه و فراگیر پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان.

*ارزیابی، رتبه بندی و نظارت بر عملکرد شرکت‏ های معتمد ارایه کننده خدمات مالیاتی.

توفیق و سربلندی جنابعالی را در مسیر خدمت به مردم شریف میهن و تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.