اولین دوره انتخاب پایان‌نامه و رساله دانشجویی برتر با موضوع بیمه و تكافل

پژوهشکده بیمه برگزار می‌کند؛

اولین دوره انتخاب پایان‌نامه و رساله دانشجویی برتر با موضوع بیمه و تكافل

فراخوان اولین دوره انتخاب پایان‌نامه و رساله دانشجویی برتر با موضوع بیمه و تکافل منتشر شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، اولین دوره انتخاب پایان‌نامه و رساله دانشجویی برتر حوزه بیمه و تکافل، با هدف ترغیب دانشجویان به تحقیقات اصیل، ارتقای سطح علمی و کاربردی پایان‌نامه‌ها/رساله‌ها و شناسایی و قدردانی از پایان‌نامه‌ها/رساله‌های برتر در حوزه بیمه و تکافل، همزمان با برگزاری سی‌امین‌ همایش ‌ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه در آذرماه 1402،  برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش، پایان‌نامه و رساله‌های برتر منتخب در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری باید دارای حداقل یکی از شرایط زیر «مسأله محور بودن و تاکید بر رفع نیازهای جامعه»، «چاپ یا پذیرش حداقل دو مقاله علمی-پژوهشی مستخرج از رساله دکتری»، «چاپ یا پذیرش حداقل یک مقاله علمی پژوهشی مستخرج از پایان‌نامه کارشناسی ارشد»، «تولید محصول یا ثبت اختراع» و «قابلیت تجاری‌سازی» باشند. علاوه بر این، نباید بیش از دو سال از تاریخ دفاع پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله دکتری گذشته باشد.

از علاقه‌مندان به مشارکت در این فراخوان تقاضا می‌شود کاربرگ انتخاب پايان‌نامه/ رساله برتر دانشجويي را تکمیل و به همراه تصویر مستندات مربوط، حداکثر تا تاریخ دوشنبه 1 آبان 1402 به پست الکترونیکی Seminar@irc.ac.ir  ارسال فرمایند.

علاقه‌مندان همچنین می‌بایست مدارک لازم جهت شرکت در این فراخوان را به دبیرخانه سی‌امین‌همایش‌ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه به نشانی تهران، سعادت‌آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم، سرو غربی بعد از مخابرات سلمان فارسی، پلاک 43، اداره کتابخانه، اسناد علمی و نشریات، کد پستی: 1998758513 شماره تماس: 22092265-021 ارسال کنند.

دریافت  کاربرگ انتخاب پايان‌نامه/ رساله برتر دانشجويي




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.