برگزاری «اولین دوره انتخاب ایدۀ برتر» توسط پژوهشکده بیمه 

برگزاری «اولین دوره انتخاب ایدۀ برتر» توسط پژوهشکده بیمه 

فراخوان اولین دوره انتخاب ایدۀ برتر از سوی پژوهشکده بیمه منتشر شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص اهمیت نوآوری علمی، شکوفایی استعدادهای جوانان کشور و تولید فکر و تبدیل علم به حرکتی جدی و پایدار، پژوهشکده بیمه اولین دوره انتخاب ایدۀ برتر در حوزه بیمه و تکافل را همزمان با برگزاری سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه در آذرماه 1402 برگزار می کند.

این رویداد با هدف ترویج فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی، تقویت توان ارائه ایده‌های خوب و توسعه صنعت بیمه و تکافل و تبدیل ایده به ثروت با توجه به اصل 44 قانون اساسی برگزار می‌گردد.

بر پایه این گزارش، ایدۀ برتر شامل هرگونه راهکار خلاقانه، فناورانه و دارای قابلیت اجرا در صنعت بیمه و تکافل است که صرفاً در بازه زمانی آبان‌ماه 1400 تا آبان‌ماه 1402 انجام پذیرفته باشد.

از علاقه‌مندان به مشارکت در این فراخوان تقاضا می‌شود کاربرگ انتخاب ایده برتر را تکمیل و به همراه تصویر مستندات مربوط، حداکثر تا تاریخ دوشنبه 1 آبان 1402 به پست الکترونیکی Seminar@irc.ac.ir ارسال فرمایند.

علاقه‌مندان همچنین می‌بایست مدارک لازم جهت شرکت در این فراخوان را به دبیرخانه سی‌امین ‌همایش ‌ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه به نشانی تهران، سعادت‌آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم، سرو غربی بعد از مخابرات سلمان فارسی، پلاک 43، اداره کتابخانه، اسناد علمی و نشریات، کد پستی: 1998758513 شماره تماس: 22092265-021 ارسال نمایند.

دریافت کاربرگ انتخاب ایده برتر

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.