نسبت مطالبات غیرجاری بانک گردشگری که در اسفند 1400 برابر با 7.6 درصد بود، بر اساس اطلاعات کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی در پایان اسفند سال 1401 به 3.9 درصد رسید که نشان دهنده کاهش 3.6 درصدی است.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
بانک گردشگری در جمع ۳ بانک برتر در بهبود نسبت مطالبات غیرجاری
بانک گردشگری در جمع ۳ بانک برتر در بهبود نسبت مطالبات غیرجاری
به گزارش دیوان اقتصاد، در سال ۱۴۰۱ بانک گردشگری در نسبت مطالبات غیرجاری، بین بانکهای خصوصی رتبه دوم بهبود (کاهش) را کسب کرد و در جمع سه بانک برتر بین بانکهای عضو کانون به لحاظ کاهش نسبت مطالبات غیرجاری قرار گرفت.
یکی از مهمترین شاخصهای ارزیابی عملکرد بانکها، نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی بانک است که از آن تحت عنوان شاخص NPL یاد میشود.
روند بانک گردشگری در زمینه مطالبات غیرجاری ( NPL) نویدبخش روزهای بهتر است.
این گزارش حاکیست: در نسبت مطالبات غیرجاری بین بانک های خصوصی، بانک سرمایه با ۵٫۱ درصد کاهش رتبه اول، بانک گردشگری با ۳٫۶ درصد رتبه دوم و بانک آینده با ۳٫۵ درصد رتبه سوم را کسب کرده اند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
.
.
.
.
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
یورو | 655,710 | |
پوند | 761,900 | |
لیر | 19,050 | |
یوان | 84,500 | |
درهم | 167,000 | |
دلار |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه تمام | 384,950,000 | |
سکه نیم | 238,000,000 | |
سکه امامی | 412,960,000 |