ششمین جلسه از مجموعه وبینارهای تكافل برگزار می شود

ششمین جلسه از مجموعه وبینارهای تكافل برگزار می شود

ششمین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل با موضوع «مباحث مرتبط با شریعت در کسب و تکافل» روز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ از ساعت 09:30 تا 11:30 به صورت مجازی و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار خواهد شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در پنجمین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل که به موضوع «مباحث شریعت در تکافل» اختصاص یافته است، محورهای «هبه و تعیین ذینفع»، «تسهیم مازاد بیمه‌گری» و «مسائل و چالش‌های تکافل» توسط ابومهدی نیک منصور مدیر مشاوره شریعت شرکت تکافل مالزی برهاد، به زبان انگلیسی و با ترجمه همزمان ارائه می‌گردد.

این وبینار به صورت رایگان از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی trn.irc.ac.ir برگزار خواهد شد و به شرکت‌کنندگان گواهی حضور معتبر بین‌المللی اعطا می‌گردد.

گفتنی است ابومهدی نیک منصور، دارای مدرک رسمی حرفه‌ای مالی اسلامی از دانشگاه اینسیف و مدرک دو رشته‌ای همزمان در اقتصاد اسلامی و مطالعات اسلامی و اقتصاد و دانش وحیانی اسلام و میراث انسانی دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی (IIUM) است و سوابقی نظیر رئیس بخش شریعت بانک سیمپانان ناسیونال، مدیر ارشد شریعت گروه بانکداری RHB و مدیر ارشد اجرایی شریعت شرکت بیمه عمر ام متلایف تکافل برهاد را در کارنامه خود دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.