پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه وارد مرحله داوری آثار ارسالی شد

پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه وارد مرحله داوری آثار ارسالی شد

دریافت آثار خبرنگاران ویژه پنجمین جشنواره ملی «بورس و رسانه» از ۱۷ اردیبهشت ماه تا ١٧ مردادماه ۱۴۰۲ انجام شد و بر اساس آمار در مهلت ٢ ماهه، بیش از ٢٠٠‌ نفر از اصحاب رسانه، بالغ بر ٩٥٠ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، مهدی حاجی‌وند، دبیر پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه در گفت‌وگو با پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) بیان کرد: با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار خبرنگاران به پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه، این جشنواره وارد مرحله داوری آثار ارسالی شد.

وی افزود: دریافت آثار خبرنگاران ویژه پنجمین جشنواره ملی «بورس و رسانه» از ۱۷ اردیبهشت ماه تا ١٧ مردادماه ۱۴۰۲ انجام شد و بر اساس آمار در مهلت ٢ ماهه، بیش از ٢٠٠‌ نفر از اصحاب رسانه، بالغ بر ٩٥٠ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

حاجی‌وند ضمن معرفی داوران پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه اظهار کرد: قرار است آثار ارسالی توسط اعضای هیئت داوری؛ آقایان حسین عبده‌تبریزی، سعید مستشار، محسن ایلچی، بهنام بهزادفر و اکبر نصرالهی، بررسی شده و در نهایت، از برگزیدگان طی مراسمی تقدیر شود. آیین اختتامیه این جشنواره در روز ۲۷ شهریور همزمان با روز شعر و ادب فارسی برگزار خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.