كارگاه آموزشی شناسایی ریسك‌های پرورش ماهیان خوراكی در ایران

پژوهشکده بیمه برگزار می‌کند؛

كارگاه آموزشی شناسایی ریسك‌های پرورش ماهیان خوراكی در ایران

کارگاه آموزشی شناسایی ریسک‌های پرورش ماهیان خوراکی در ایران و طراحی پوشش‌های بیمه‌ای مناسب بر مبنای تجارب کشورها و آسیب‌شناسی وضع موجود، از ساعت 09:00 تا 11:00 روز سه‌شنبه 31 مرداد 1402 به صورت مجازی و از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این کارگاه آموزشی که به صورت مجازی برگزار می‌گردد، «بررسی تجربه ایران در پوشش ریسک ماهیان خوراکی و تحلیل عملکرد صندوق بیمه کشاورزی» ، «مطالعه تجارب کشورها در بیمه پرورش ماهی و تحلیل ریسکهای پرورش ماهیان خوراکی» ، «شناسایی میدانی ریسکهای پرورش ماهیان خوراکی در ایران و آسیب شناسی راهکارهای مدیریت ریسک موجود» و «پیشنهاد سازوکار ارائه محصولات بیمه‌ای و نحوه نظارت بر آن»، توسط دکتر عزیز احمدزاده مدیر گروه پژوهشی مطالعات اسلامی بیمه پژوهشکده، ارائه خواهد شد.

حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی  https://trn.irc.ac.ir است.

پس از ثبت نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.