هفتمین جلسه از مجموعه وبینارهای تكافل 11 شهریور برگزار می‌شود

پژوهشکده بیمه برگزار می‌کند؛

هفتمین جلسه از مجموعه وبینارهای تكافل 11 شهریور برگزار می‌شود

هفتمین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل با موضوع « تکافل اتکایی و چالش‌های آن » روز شنبه 11 شهریور 1402 از ساعت 9:30 تا 11:30 به صورت مجازی و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار خواهد شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در هفتمین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل که به موضوع «تکافل اتکایی و چالش‌های آن» اختصاص یافته است، محورهای «بازار تکافل اتکایی» و «چالش‌های کسب و کار تکافل اتکایی» توسط احمد بن خالق استادیار دانشکده اقتصاد و علوم مدیریت دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی (IIUM)، به زبان انگلیسی و با امکان ترجمه همزمان ارائه می‌گردد.

این وبینار به صورت رایگان از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی trn.irc.ac.ir  برگزار خواهد شد و به شرکت‌کنندگان گواهی حضور معتبر بین‌المللی اعطا می‌گردد.

شایان ذکر است؛ احمد بن خالق، دارای درجه دکتری مالی، تأمین مالی وقف و بازار سرمایه از دانشکده کسب و کار ازمان هاشم (AHIBS) و دانشگاه فناوری مالزی  (UTM) است و علاوه بر انتشار ۴ مقاله نگارنده اول در انتشارات معتبر بین‌المللی، جایزه مقاله برتر از دهمین همایش بنیان مالی اسلامی دانشگاه سانوی مالزی در سال ۲۰۱۹ و جایزه مقاله برتر از نشست بین‌المللی کسب و کار و مدیریت،کیوتو ژاپن را در سال 2015 دریافت کرده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.