بازدید رحیم سرهنگی از بیمارستان کیش و تقدیر از پزشکان و کادر درمانی

بازدید رحیم سرهنگی از بیمارستان کیش و تقدیر از پزشکان و کادر درمانی

به مناسبت گرامیداشت روز پزشک، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه برخی از معاونان و مدیران این سازمان، به دیدار پزشکان و کادر درمانی بیمارستان کیش رفتند.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، همزمان با فرا رسیدن یکم شهریور، زاد روز ابوعلی سینا دانشمند بزرگ و طبیب نامدار ایرانی و به مناسبت گرامیداشت روز پزشک، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، این روز را به تمام پزشکان متعهد بیمارستان تبریک گفت و برای آنان آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

وی با حضور در بخش های مختلف بیمارستان از جمله اورژانس، بستری، مراقبت‌های ویژه ، قلب، جراحی، اطفال، و مطب ها از نزدیک با پزشکان و کادر درمانی به گفت و گو پرداخت و با تبریک این روز به پزشکان و کادر درمانی سختکوش و دلسوز این بیمارستان، از تلاش‌ ها و خدمات ارزنده، متعهدانه و صادقانه جامعه پزشکی که رسالت و وظیفه سنگینی در قبال سلامت جامعه بر عهده دارند و در این راه جان و زندگی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌ اند؛ تشکر و قدردانی کرد. 

همچنین همزمان با حضور رحیم سرهنگی و هیات همراه در بیمارستان کیش، آیین تکریم کامران فردوسی سرپرست سابق بیمارستان کیش و معارفه امید براتی سرپرست جدید این بیمارستان برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که مجاهدت شبانه روزی پزشکان و کادر درمان برکسی پوشیده نیست و مقایسه عملکرد آنان درقبال خانواده خود و جامعه، مثال بارز از خودگذشتگی است؛ افزود: پزشکان و کادر درمانی، همواره ضامن تأمین سلامت جامعه و مرهم آلام جسم و جان و زدودن رنج و اندوه مردم بوده اند. 

رحیم سرهنگی با قدردانی از زحمات و عملکرد کامران فردوسی در دوران تصدی بیمارستان کیش و تاکید بر بهره مندی از تجربیات و توانمندی های وی خاطر نشان کرد: در نظام خدمت رسانی به مردم، تغییر باعث رشد فزاینده و توسعه همه جانبه یک مجموعه و بهره مندی از نظرات، توانمندی ها و تفکرات جدید در راستای پیگیری برنامه ها و پروژهای مسوولان قبلی به منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال می شود.

رحیم سرهنگی از " امید براتی" سرپرست جدید بیمارستان به عنوان شخصیتی متخصص، به نام و دارای سوابق متعدد مدیریتی و دارای عملکرد ارزشمند نام برد و خواستار بهره مندی این بیمارستان از ظرفیت های منطقه آزاد کیش در راستای ارتقا سطح خدمات درمانی و بهداشتی شد.

 همچنین در این مراسم مهدی ادیبان رییس هیئت امنا بیمارستان کیش گفت: مناسبت روز پزشک، تولد یک چهره بارز و برجسته به نام ابوعلی سینا در تاریخ ایران است که فلسفه نامگذاری این مناسبت ها، توجه دادن همه ما به منش، شخصیت، سلوک و رفتار این افراد است که در مقطعی ازتاریخ، ایران را در تارک تمدن و فرهنگ جهان نشاندند.

وی با بیان این که کیش پایلوت و نمونه ای از یک منطقه توسعه یافته است که توانسته نسبت به سایر مناطق کشور، حداکثر معیارهای توسعه پایدار را گردهم بیاورد؛ افزود: در منطقه آزاد کیش زحمات و تلاش های زیادی انجام شده است ولی در مبحث سلامت و خصوصاً حوزه درمان با موقعیت و جایگاه واقعی و در خور شان کیش فاصله داریم.

رییس هیئت امنا بیمارستان کیش با قدردانی از خدمات و عملکرد کامران فردوسی و با اشاره به سوابق " امید براتی" سرپرست جدید بیمارستان کیش تاکیدکرد: ظرفیت های نهفته قابل توجهی در بیمارستان وجود دارد که مهم‌ترین آن، پیوند دادن بیمارستان با بخش های دیگر از جمله با حوزه گردشگری است و از آنجایی که بیمارستان نقطه ثقل و کانون توسعه پایدار در هر جامعه است از اینرو امید است دوره تحول و شکوفایی بیمارستان کیش در این مقطع زمانی رخ دهد.

گفتنی است رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش روز گذشته در حکمی امید براتی را به عنوان سرپرست بیمارستان کیش و مهدی ادیبان را به عنوان رییس هیئت امنا و محمد صادق مهدوی، محمودرضا محقق دولت آبادی و جلال نائلی را به عنوان اعضای جدید هیئت امنای بیمارستان کیش منصوب کرد




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.