ابلاغ مصوبه بخشش جرائم تاخیر در پرداخت بدهی‌های سرمایه گذاران کیش

ابلاغ مصوبه بخشش جرائم تاخیر در پرداخت بدهی‌های سرمایه گذاران کیش

سازمان منطقه آزاد کیش در راستای حمایت از سرمایه گذاران؛ مصوبه دومین جلسه کمیسیون استمهال و وصول مطالبات سازمان مبنی بر بخشش جرائم تاخیر در پرداخت بدهی ها را ابلاغ کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مصوبه ابلاغ شده از سوی معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش با هدف اطلاع رسانی گسترده و آگاهی بخشی موثر به جامعه هدف در خصوص بخشش جرائم تاخیر در پرداخت بدهی ها به شرح زیر می باشد:

با توجه به ایام هفته دولت و در راستای حمایت از سرمایه گذاران مقرر گردید سرمایه گذاران و بدهکارانی که از اول شهریور لغایت پایان شهریور 1402 نسبت به تسویه اصل کلیه تعهدات و چک های برگشتی بصورت نقدی و یا تهاتر با املاک سهل و البیع و مورد تایید سازمان اقدام نمایند مشمول طرح بخشش خسارت تاخیر تادیه می شوند.

بنابراین گزارش در مصوبه ابلاغ شده از سوی سازمان منطقه آزاد کیش کل مبلغ خسارت تا سقف 30 میلیارد تومان با 30 درصد بخشش و کل مبلغ خسارت تا سقف 60 میلیارد تومان با 25 درصد بخشش و همچنین کل مبلغ خسارت تا سقف 100 میلیارد تومان با 20 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

ادامه این گزارش می افزاید: کل مبلغ خسارت تا سقف 200 میلیارد تومان با 15 درصد بخشش و کل مبلغ خسارت و بیشتر از 200 میلیارد تومان شامل 10 درصد بخشش بر اساس مصوبه دومین جلسه کمیسیون استمهال و وصول مطالبات سازمان ابلاغ شده است.

سرمایه گذاران به منظور بهره مندی از مصوبه بخشش جرائم تاخیر در پرداخت بدهی ها می توانند در بازه زمانی یاد شده نسبت به تسویه بدهی خود به سازمان منطقه آزاد کیش اقدام کنند.

لازم به ذکر است در راستای حمایت از گردشگری کیش کلیه قطعات با کاربری فقط هتل مشمول بخشش 50 درصد خسارت تاخیر تادیه چک های برگشتی خواهند بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.