برگزاری نمایشگاه "روایت خدمت /وعده، وفا" در تهران

برگزاری نمایشگاه "روایت خدمت /وعده، وفا" در تهران

نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های دولت با هدف ارائه اقدامات و دستاوردهای دستگاه های اجرایی در دو سال فعالیت دولت مردمی سیزدهم از چهارم تا هفتم شهریور در تهران برگزار می شود.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه با شعار روایت خدمت؛ وعده، وفا" و با حضور تمامی وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی و دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد تجاری_صنعتی کشور از فردا شنبه 4 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار می کند.

همچنین، سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نمایشگاه حضور داشته و اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم در این منطقه را ارائه و معرفی می کند.

گفتنی است، 31 وزارتخانه و دستگاه اجرایی از جمله وزارتخانه های کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دفاع، نیرو، جهاد کشاورزی، امورخارجه، ارتباطات، راه و شهرسازی، دادگستری، بهداشت، گردشگری و میراث فرهنگی، وزارت ورزش و جوانان، آموزش و‌ پرورش، شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و‌ ویژه اقتصادی، معاونت حقوقی، معاونت اجرایی و‌ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان اداری استخدامی، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، هلال احمر، بانک مرکزی، سازمان استاندارد، امورمجلس، محیط زیست و انرژی اتمی در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه "روایت خدمت /وعده، وفا" از ساعت 9 صبح تا 15 عصر در سالن های 8 و 9 محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللی تهران برگزار می شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.