برگزاری جشنواره‌ی ورزشی بیمه دی

برگزاری جشنواره‌ی ورزشی بیمه دی

اولین دوره از جشنواره‌ی ورزشی سراسری شرکت بیمه دی به میزبانی شهر ساری برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این جشنواره که روز چهارشنبه اول شهریورماه 1402 افتتاح گردید، 122 نفر از کارکنان ستاد و شعب سراسری بیمه دی در رشته‌های فوتسال (آقایان)، دو استقامت (آقایان)، تنیس روی میز (آقایان)، فوتبال دستی (خانم‌ها و آقایان) و دارت(خانم‌ها و آقایان) شرکت کرده و طی سه روز، به رقابت پرداختند.

شایان ذکر است؛ در اختتامیه‌ی این جشنواره که روز جمعه سوم شهریورماه برگزار شد، موهبتی مدیرعامل بیمه دی نیز، به صورت وبینار به ایراد سخن پرداخته و اظهار کرد: جهان امروز، شاهد رشد مظاهر تکنولوژیکی و کاهش فعالیت‌های بدنی بوده و این در حالی است که افزایش کارآیی و ارتقاء بهره‌وری سازمانی، در سایه‌ی نشاط و شادمانی کارکنان تحقق می‌یابد. از این رو بیمه دی تلاش دارد تا با برگزاری رویدادهایی مانند جشنواره‌ی ورزشی، رغبت و انگیزه‌ی کارکنان خود را به ورزش و دیگر فعالیت‌هایی که متنج به سلامتی، نشاط و خلاقیت می‌شود، افزایش دهد. چرا که این نیروی انسانی سالم، شاداب و نوآور است که می‌تواند موجب شکوفایی و تحول‌آفرینی باشد.

گفتنی است در اختتامیه این جشنواره که با حضور جمعی از معاونین و مدیران بیمه دی همراه بود، از نفرات برتر این مسابقات ورزشی، با اهداء لوح و جوایز نقدی، تشکر و قدردانی به عمل آمد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.