مشارکت بانک رفاه در طرح آب‌رسانی به مناطق محروم استان فارس

مشارکت بانک رفاه در طرح آب‌رسانی به مناطق محروم استان فارس

طرح آب‌رسانی به مناطق محروم استان فارس با مشارکت بانک رفاه کارگران اجرا می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از بانک رفاه کارگران، این بانک در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف حمایت از پروژه‌های محرومیت‌زدایی در این طرح مشارکت می‌کند. 

در همین ارتباط محمدرضا رضایی‌کوچی ‌رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در راس هیئتی از مدیران عالی استان فارس با مسئولان بانک رفاه کارگران این استان دیدار و از مشارکت این بانک در این پروژه قدردانی کرد. 

رضایی طی سخنانی در این نشست که در محل مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان فارس برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات بانک رفاه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، بر ضرورت تسریع در پیشبرد طرح آبرسانی به روستاهای مناطق کم‌برخوردار استان فارس از محل ماده 56 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به عاملیت این بانک تاکید کرد. 

‌رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، عملکرد بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی را ارزشمند و اثربخش توصیف و از این بانک به عنوان بانک پیشرو در این زمینه نام برد. 

علی‌جان صادق‌پور مدیرعامل شرکت آبفای استان فارس و محمدرضا هاجری عضو شورای شهر شیراز نیز طی سخنانی در این نشست، از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از پروژه‌های محرومیت‌زدایی به ویژه طرح آب‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار این استان، قدردانی کردند.‌  

محمدحسن شعبانی‌فر فرماندار شهرستان جهرم نیز ضمن تبریک هفته بانکداری اسلامی از خدمات‌رسانی بانک رفاه کارگران به مردم این شهرستان به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی تشکر و از آمادگی به منظور توسعه تعاملات متقابل خبر داد. 

سپهدار زارع مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان فارس نیز طی سخنانی در این نشست برخی از مهم‌ترین اقدامات بانک رفاه در این استان را تشریح کرد و ارائه خدمات متمایز و مطلوب بانکی به مشتریان و مشارکت فعال در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را از جمله رویکردهای توسعه‌ای این بانک در سال‌های اخیر برشمرد. 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.