جشنواره ملی بورس و رسانه، فرصتی مناسب برای تولید آثار موثر رسانه‌ای

جشنواره ملی بورس و رسانه، فرصتی مناسب برای تولید آثار موثر رسانه‌ای

پنج‌شنبه, سپتامبر 14, 2023 - 12:16 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

کارشناس بازار سرمایه گفت: جشنواره ملی بورس و رسانه فرصتی را برای رسانه‌ها به وجود می‌آورد تا اصحاب رسانه به منظور شرکت در یک فرایند رقابتی، آثار مرتبط و مؤثری را در طول یک سال تولید کنند.

به گزارش دیوان اقتصاد، یاسر فلاح کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) در رابطه با ماهیت جشنواره بورس و رسانه، اظهار کرد: جشنواره بورس و رسانه محل تلاقی نگاه افکار عمومی با نمایندگانشان (رسانه) است، همچنین بازار سرمایه نیز به عنوان یکی از دستگاه‌های اثر پذیر از اخبار و رسانه به حساب می‌آید.

او افزود: جشنواره بورس و رسانه می‌تواند افزون بر تقویت دامنه ارتباطی بین رسانه و بازار سرمایه، موتور متحرکی برای تولید محتوای فاخر در حوزه بورس و اقتصاد کشور باشد.

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: جشنواره فرصتی را برای رسانه‌ها به وجود می‌آورد، تا اصحاب رسانه به منظور شرکت در یک فرایند رقابتی آثار مرتبط و مؤثری را در طول یک سال تولید کنند.

فلاح گفت: اهالی رسانه اشخاص پر تلاشی هستند که در اکثر مواقع زحمات آن‌ها دیده نمی‌شود، خوشبختانه جشنواره بورس و رسانه این امکان را به رسانه‌ها می‌دهد تا بتوانند میزان اثرگذاری خود را اثبات کنند.

او تاکید کرد: در جشنواره بورس و رسانه علاوه بر رسانه‌های رسمی، رسانه‌های مجازی نیز باید حضور داشته باشند، زیرا این رسانه‌ها اکنون بیشترین اثر را بر اقتصاد کشور دارند.

این کارشناس بازار سرمایه در پایان در مورد یکی از خاطرات حضور خود در جشنواره بورس و رسانه، بیان کرد: بهترین خاطره من از جشنواره بورس و رسانه به اولین دوران آن در سال ۹۶ باز می‌گردد، زیرا آقای حاجی وند که اکنون مدیر روابط عمومی سازمان بورس هستند آن موقع جزو برندگان بودند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.