امضای قرارداد بیمه حوادث دانش‌آموزی میان آموزش و پرورش سمنان و بیمه دانا 

امضای قرارداد بیمه حوادث دانش‌آموزی میان آموزش و پرورش سمنان و بیمه دانا 

نشست هم‌اندیشی شعبه سمنانِ بیمه دانا با مدیران ارشد آموزش و پرورش این استان به منظور اجرای بهتر قرارداد در سال جاری برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، با توجه به تمدید تفاهم‌نامه این شرکت با آموزش و پرورش برای دومین سال متوالی و با هدف هم‌اندیشی و اجرای بهتر قرارداد در سال جدید، جلسه‌ای با معاونین پشتیبانی، امور مالی و نیز حوزه رفاه و تعاون آموزش و پروش استان سمنان برگزار شد.

وحید فیاضی رئیس شعبه سمنان بیمه دانا در این جلسه بر لزوم پرداخت به موقع حق بیمه‌نامه‌های صادره به‌ویژه بیمه‌نامه‌های درمان تاکید کرد و پرداخت به موقع حق بیمه‌نامه‌ها را در راستای  بهبود پرداخت خسارت‌ها و افزایش خدمات‌رسانی به مشتریان بسیار موثر و اثرگذار دانست.

در این جلسه، ضمن بررسی عملکرد دوره گذشته و مقایسه عملکرد دو ماهه تیر و مرداد ماه سال‌جاری در قیاس با مدت مشابهِ سال قبل،‏ بر لزوم و اهمیت اجرای تفاهم‌نامه فیمابین تاکید و تجمیع امور بیمه‌ای و فروش بیمه‌های خرد در راستای کاهش ریسک و افزایش سودآوری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان جلسه، ضمن امضای قرارداد حوادث دانش‌آموزی و عمر مانده بدهکار، معاون پشتیبانی استان سمنان با تقدیر از حسن تعامل شعب استان(سمنان و شاهرود) با ادارات رفاه استان و شهرستان در قرارداد دوره قبل، لزوم ادامه این تعامل را مورد تاکید مجدد قرار داد و درخصوص تسریعِ پرداخت حق بیمه‌ نامه‌ی درمان نکاتی را عنوان کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.