نهمین جلسه از مجموعه وبینارهای تكافل توسط پژوهشكده بیمه برگزار می‌شود

نهمین جلسه از مجموعه وبینارهای تكافل توسط پژوهشكده بیمه برگزار می‌شود

نهمین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل با موضوع « مدیریت نمایندگان تکافل و کانال‌های بازاریابی » روز شنبه 8 مهر 1402 از ساعت 09:30 تا 11:30 به صورت مجازی و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار خواهد شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در نهمین جلسه از مجموعه وبینارهای تکافل که به موضوع «مدیریت نمایندگان تکافل و کانال‌های بازاریابی » اختصاص یافته است، محورهای « کانال‌های توزیع تکافل » و « چالش‌های کسب و کار نمایندگان» توسط مارهانوم محمد صالح دانشیار، دانشکده اقتصاد و علوم مدیریت، دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی  (IIUM)، به زبان انگلیسی و با امکان ترجمه همزمان ارائه می‌گردد.

این وبینار به صورت رایگان از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی trn.irc.ac.ir برگزار خواهد شد و به شرکت‌کنندگان گواهی حضور معتبر بین‌المللی اعطا می‌گردد.

شایان ذکر است، مارهانوم محمد صالح دارای درجه دکتری مدیریت کسب و کار (بانکداری اسلامی) و دانشیار دانشکده اقتصاد و علوم مدیریت، دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی می باشد.

در رزومه ایشان مواردی از قبیل رتبه 124 از میان 300 زن برتر اثرگذار در کسب و کار و مالی اسلامی در سال ۲۰۲۲ ، انتشار ۴۱ مقاله نگارنده اول و دوم در انتشارات معتبر بین‌المللی، عضو کمیته شریعت در شرکت تکافل مالزی برهاد، عضو کمیته شریعت بانک تعاونی پرتاما، عضو کمیته شریعت بانک یونایتد اورسیز اسلامی مالزی، عضو انجمن مشاوران شریعت در مالی اسلامی مالزی، عضو آکادمی مدیریت آسیا، دانشگاه علوم مالزی، جایزه کتاب برتر در سال ۲۰۰۶ و جایزه فلوشیپ دکتری در بانکداری و مالی اسلامی از دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی به چشم می خورد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.