فعال سازی گردشگری در بین مناطق آزاد

فعال سازی گردشگری در بین مناطق آزاد

توجه به فرهنگ دینی با تکیه بر قرآن و عترت، توانمند سازی خانواده ها و توسعه صنایع خلاق سه رویکرد معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی کشورمان است.

به گزارش دیوان اقتصاد، غلامرضا خلیلی نیا "سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی در بیست و سومین نشست معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد که در جزیره کیش در حال برگزاری است؛ گفت: تنوع بخشی به صنعت گردشگری، تقویت نگاه تخصصی و جهانی به این صنعت و فعال سازی گردشگری بین مناطق مورد نظر این معاونت است.

وی از برگزاری مسابقه قرآن و عترت در بین مناطق آزاد خبر داد و تاکید کرد: توجه به فرهنگ دینی با تکیه بر قرآن و عترت از جمله اقداماتی است که آن را آغاز کردیم که مبنا و زیربنای فعالیت های ما خواهد بود.

غلامرضا خلیلی نیا با بیان این که موضوع خانواده هدف و رویکرد اصلی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی کشورمان است؛ افزود: به منظور توانمند سازی خانواده ها، طرح خانه دانا و توانا در مناطق آزاد اجرایی خواهد شد.

وی از صنایع خلاق به عنوان یک ظرفیت مهم برای اشتغال نام برد و از عزم معاونت مذکور برای پیگیری این مهم خبر داد و تاکید کرد: گردشگری ارزان و خانواده و مردم محور را دنبال خواهیم کرد.

غلامرضا خلیلی نیا با اشاره به بیست و سومین نشست معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد که بعد از وقفه 5 ساله در جزیره کیش در حال برگزاری است؛ از میزبانی شایسته سازمان منطقه آزاد کیش تقدیر کرد و افزود: ایجاد تعاملات سازنده میان مسئولان و بهره مندی از تجارب یکدیگر و تسری و اجرای طرح های موفق در مناطق آزاد به سایر مناطق آزاد دیگر از جمله اهداف این نشست است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.