تامین مالی طرح‌های بخش دولتی از منابع صندوق توسعه ملی تصویب شد

از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

تامین مالی طرح‌های بخش دولتی از منابع صندوق توسعه ملی تصویب شد

هیات عالی نظارت بررسی مصوبه مجلس در خصوص تامین مالی تولید و زیرساخت ها را پایان داد و بر این اساس تامین مالی طرح‌های بخش دولتی از منابع صندوق توسعه ملی تصویب شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، هیات عالی نظارت به ریاست آملی لاریجانی و با حضور سایر اعضای این هیات تشکیل شد و مغایرت موادی از مصوبه مجلس در خصوص "تامین مالی تولید و زیرساخت ها" با سیاست های کلی نظام را مورد بررسی قرار داد.

پس از توضیحات مهدی غضنفری، رئیس صندوق توسعه ملی به عنوان نماینده دولت درباره بند «ب» ماده ۱۳ این مصوبه در خصوص "تامین مالی تولید و زیرساخت ها"، برخی از اعضای هیات عالی نظارت در موافقت و مخالفت گزارش دفتر هیات عالی نظارت مبنی بر مغایرت بند «ب» ماده ۱۳ با سیاست های کلی برنامه ششم توسعه، به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

در ادامه سید شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارایه کرد و سپس مغایرت بند «ب» ماده ۱۳ مصوبه مجلس شورای اسلامی درخصوص " تامین مالی تولید و زیرساخت ها " با سیاست های کلی برنامه ششم توسعه به رای گذاشته شد که اعضای هیات نظارت پس از اصلاح ابهام مربوطه درخصوص تامين مالی طرح‌های بخش دولتی از منابع صندوق توسعه ملی، این بند را تصوب کردند.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.